Fixma 168 per jaar? Dat valt niet mee.
Ik denk dat ViaPlay niet alleen de Formule X sporten gaat behelsen maar ook andere contracten die door ViaPlay zijn gewonnen, denk hierbij aan;
- Darten
- Premier League
- Bundesliga
- . . . .
- Films & Series
Viaplay wordt op 1 maart 2022 in Nederland gelanceerd en een premium-abonnement kost € 13,99 per maand. Dit is inclusief alle sporten, films en series. NENT heeft in Nederland de rechten aangekocht van de Formule 1, de Engelse Premier League, de Duitse Bundesliga en alle grote darttoernooien van de Professional Darts Corporation (PDC). Dit betekent dus dat zowel de Formule 1 als de Premier League in 2022 niet meer bij Ziggo te zien is maar exclusief op Viaplay. Ook de Bundeliga en het darten zijn alleen te zien op de nieuwe streamingdienst.
Dus alleen voor F1 ben ik het met je eens, zou het een hoge prijs zijn, voor het totaalpakket valt het dan wel weer mee. Bedoel voor ESPN (voetbal + basketbal) betaal je ook €10 per maand, dus ik vind de prijsstelling van €14 niet heel gek als je het totaal aanbod bekijkt, ook omdat er een stukje films en series bij zitten, nogmaals, het kan allemaal extra content zijn waar je niet op zit te wachten (zoals voor mij) maar het zit wel in het pakket, en dan betaal je ervoor.
Helaas is het idee van een pay-per-channel zoals T-mobile het ooit heeft opgezet waarbij je zelf je zenderpakket kon samenstellen nooit echt van de grond gekomen (en daarmee weer een stille dood gestorven).
Tonnie Als je nu slim bent sluit je nu nog even een F1TV Pro abbo af met de kortingscode F1GAME25
Andere kortingscode met net iets minder korting een maand terug gebruikt, maar heb hier intussen wel die F1TV Pro abonnement, daarom al eerder aangegeven dat ik F1TV een kans ga geven (met andere woorden) en als dat niet bevalt misschien toch over naar ViaPlay . . .