Dit zegt Walibi er in ieder geval zelf over:
"Door de diversiteit aan attracties richt Walibi zich op een gemengd publiek. De primaire doelgroep van het attractiepark zijn Teenagers en Young Adults. Daarnaast richt Walibi zich op de doelgroep gezinnen met Tweens"
Een jaar of 8 geleden hebben ze na een paar jaar weer heel snel afgestapt van families als belangrijkste doelgroep en hebben ze afscheid genomen van al die characters. Alles wat daarna gekomen is, past wat mij betreft prima bij wat hierboven beschreven staat. Daarnaast zijn juist de familieattracties verdwenen en waren de vervangingen allemaal spectaculairder.
Wat mij betreft gaan ze ook op die voet door. Daarmee zijn ze (voor mij) onderscheidend ten opzichte van de andere parken. Ik zit in ieder geval niet te wachten op een volgende identiteitscrisis.
Ik kon de ruimte niet inschatten, maar als het past hoe @Michael het hierboven beschreven is dan mogen ze dat er van mij zo neerzetten. Hoewel ik zelf een RMC single rail genoemd heb, zou zo'n Axis coaster wat mij betreft ook mogen. Die was ik al wel compleet vergeten.