ppc-anoniem-2 als je in een trein of vliegtuig eten als “belevenis” omschrijft dan maak ik me ernstig zorgen over hoe je culinaire leven verder is.
Dat is uitspraak die nergens op slaat natuurlijk. Ik reageer op jouw gedachtes over eten in een voertuig.
ppc-anoniem-2 maar als ik aan het eten ben dan wil ik gewoon eten, en niet op een gegeven moment mijn bordje moeten vasthouden omdat het treintje gaat rijden of wat dan ook.
Dat praktische probleem ga je in dit restaurant simpelweg niet hebben denk ik.
ppc-anoniem-2 f eten op de klok omdat je per station X aantal minuten de tijd hebt.
Ik denk niet dat je hier uit moet gaan van een uitgebreide 5 gangen maaltijd. Maar per belevenis passende gerechten, die wel binnen een bepaald tijdbestek opgegeten kunnen worden. In een normaal restaurant laat je je eten ook niet koud worden, toch.
Het zal inderdaad zo zijn dat op den duur je weer uitstapt om de volgende bezoekers toe te laten, maar dat is bij een normaal restaurant ook zo. Daar wordt een tafel soms ook meerdere keren per avond verkocht. Dat zal gelijk ook de reden zijn dat Eatrenalin een behoorlijk prijskaartje zal rekenen, omdat de capaciteit wellicht beperkt is en het toch moet renderen. Je zult niet als in Symbolica nog geen minuut in een ruimte spenderen. Wellicht zijn er maar 3 ruimtes waar je dan steeds een half uur in verblijft ofzo. Als er per ruimte dan 50 mensen in/op één of meerdere voertuigen kunnen zitten, zijn er dus 150 mensen in Eatrenalin per keer. Vanuit daar zal de prijs berekend worden.