luckyrik28 Jemig wat maakt het iedereen weer lastig maar dankzij de favorieten functie toch tot een mooie top 3 uitgekomen.
The_Real_Infernape Ik heb ook m'n stem uitgebracht, aardig wat mooie foto's, veel beter dan wat ik heb ingestuurd 😅 Dennis Verbaast me niks met de beperkte mogelijkheden van afgelopen jaar. Daarnaast is Avalon enorm fotogeniek imo 😃
OlympiaLooping Dennis viel mij inderdaad ook op. Vooral ook veel foto's die tijdens een campingverblijf zijn genaakt. Op zich niets mis mee!
Michael MisterW Sorry voor het misverstand, we wisten niet dat dit voor ons een vraag was, daarom had het team niet gereageerd. Maar we hebben er naar gekeken maar beide foto’s zijn door een andere gebruiker ingestuurd. Er is dus weinig aan de hand 🙂
QDude24 Michael Is dezelfde foto insturen wel eerlijk? Je gaat ervan uit dat iedereen gewoon zijn eigen foto instuurt toch?
Cerveza QDude24 hoezo ga je ervan uit dat het 2 dezelfde foto's zijn? En dat het niet zijn eigen foto is? Spelletje zoek de verschillen?
QDude24 Cerveza Ik had ze niet naast elkaar gelegd, in een eerste oogopslag dacht ik dat het dezelfde foto was
CarlosAmigos Cerveza Het zijn inderdaad niet dezelfde foto's, maar precies dezelfde mensen zitten in de achtbaan! Deze 2 foto's zijn dus binnen dezelfde seconde na elkaar gemaakt.
gjee Dan zijn er dus 2 mensen samen op pad geweest en hebben praktisch tegelijk een foto gemaakt, wat is nou precies het issue in deze? Pretparkfoto's zijn maar zelden uniek.
Michael Nu het misverstand over deze foto’s uit de wereld is kunnen we het misschien ook laten rusten. Onbewust geven we deze foto’s nu wel extra exposure natuurlijk 😉 Als iemand nog echt een vraag heeft over een foto, stuur dan even een mailtje naar het team op team@pretpark.club!