Marvin Ideaal systeem met die favorieten en wat veel toffe inzendingen weer dit jaar. Ik heb mijn stem uitgebracht π
msnguy Gestemd! 1 foto vond ik een hele karakteristieke sfeer geven voor die achtbaan en werd al meteen mijn nummer 1 foto voor dit jaar. Nice shot! π
Rowan90 Ondanks een rotjaar voor pretpark bezoekers zijn er mooie fotoβs geschoten! Ik heb gestemd.
Marco Er zitten inderdaad een aantal mooie plaatjes tussen, daar heb ik er mooi 3 van uitgezocht ποΈ
luckyrik28 Jemig wat maakt het iedereen weer lastig maar dankzij de favorieten functie toch tot een mooie top 3 uitgekomen.
The_Real_Infernape Ik heb ook m'n stem uitgebracht, aardig wat mooie foto's, veel beter dan wat ik heb ingestuurd π Dennis Verbaast me niks met de beperkte mogelijkheden van afgelopen jaar. Daarnaast is Avalon enorm fotogeniek imo π
OlympiaLooping Dennis viel mij inderdaad ook op. Vooral ook veel foto's die tijdens een campingverblijf zijn genaakt. Op zich niets mis mee!
Michael MisterW Sorry voor het misverstand, we wisten niet dat dit voor ons een vraag was, daarom had het team niet gereageerd. Maar we hebben er naar gekeken maar beide fotoβs zijn door een andere gebruiker ingestuurd. Er is dus weinig aan de hand π
QDude24 Michael Is dezelfde foto insturen wel eerlijk? Je gaat ervan uit dat iedereen gewoon zijn eigen foto instuurt toch?
Cerveza QDude24 hoezo ga je ervan uit dat het 2 dezelfde foto's zijn? En dat het niet zijn eigen foto is? Spelletje zoek de verschillen?