Marco Michael Daar kun je nog meer voorbeelden van maken 😆 Fata morgana (Mekka foods) Villa Volta (Grass company) Carnaval Festival (Suikerunie) Droomvlucht (Groenlinks)
Jules Marco Michael Daar kun je nog meer voorbeelden van maken 😆 Fata morgana (Mekka foods) Villa Volta (Grass company) Carnaval Festival (Suikerunie) Droomvlucht (Groenlinks) Ik zou 't in De Efteling niet doen, maar waarom Walibi niet? "Untamed: powered by Hornbach" en zo. Kettingzaaggeluiden als je vertrekt. You name it.
Tonnie Jules De Efteling heeft al de Unox worsten die overal prominent naar voren komen, die hebben al genoeg sponsoring 😂
JeepeeB Tonnie je slaat Coca Cola en onderliggende merken over waar je mee doodgegooid word in de Efteling 😂
Hjalmar Ondertussen wordt de Gravity Building dicht gemaakt in Magic Kingdom en de entree van het gebouw begint nu ook langzaam vorm te krijgen aan de zijkant.
Hjalmar Simon Ja, blijkbaar heeft Disney alle mensen die op de projecten naar huis gestuurd. Kan nog leuk worden tijdens de 50ste verjaardag, als Tron en Harmonious laat gaan zijn.
Hjalmar Ondertussen zijn ze ook weer met Tron verder gegaan en is zojuist de portal geinstalleerd voor de Gravity Building. Verder zijn ze de tijdelijke steunen voor de canopy aan het installeren zodat deze opgebouwd kan worden.
MrRC Marvin Wat een bizar grote backbone heeft deze achtbaan eigenlijk zeg 😃 Dat heeft de versie in Shanghai ook 🤣 Bron : https://rcdb.com/6615.htm#p=97047
DaltonTerror Disney zal dat zo gevraagd hebben voor esthetische doeleinden vermoed ik. Lijkt me overbodig maar het oogt wel mooier zo met dezelfde dikte als de pilaren.
Simon DaltonTerror Tron heeft 1 van de zwaarste achtbaantreintjes ooit gefabriceerd. Dat het daadwerkelijk nodig is zou mij niks verbazen. Vergeet ook niet dat er dagelijks om de 60 seconden een trein overheen rijd voor de komende 30/40 jaar. Disney zal dat zeker in de vereisten hebben gezet voor Vekoma. 🙂
Hjalmar Jailsamer De trein is sinds 2018 buitenwerking en standaard in Mainstreet Station als bezoekpunt om van dichtbij te bekijken. Zodra de bouw rond is zal hij weer gaan rijden, onder Tron door.