Ik neem ook een stuk minder mee, maar zie wel een aantal overeenkomsten. Ik heb altijd een waterfles, zonnebril en brillenkoordje bij. Ook portemonnee en telefoon ontbreken niet. Als ik met een groepje ga is er vaak ook wel iemand die een pakje kaarten bij heeft, komt soms erg goed uit (tijdens hoosbuien van een uur ofzo). Ook (auto) drop ontbreekt in ons groepje eigenlijk nooit.
Wat wel op mijn lijstje staat en wat ik bij jou dan niet terug zie zijn een pet, paracetamol (voor die ene nare achtbaantik waardoor mijn rug de rest van de dag vervelend is), zonnebrand en lippenbalsem.
Frisdrank koop ik toch meestal in het park (al is dat eigenlijk wel vreselijk duur) en mijn mobiel houdt het in een park meestal wel de hele dag vol. Ook een camera sjouw ik niet mee, daar heb ik @luc136 voor. En als ik alleen ga is mijn telefoon wel prima, en dat zijn parken waar je toch alle foto's al 10 keer hebt gemaakt.
De tas die ik nu heb is niet ideaal, maar ik heb nog geen nieuwe kunnen vinden. Mijn huidige heeft namelijk een vakje tegen mijn rug aan waar precies mijn telefoon en evt paspoort in passen, en dat vind ik toch wel erg prettig.
Die karabijnhaak vind ik nog wel iets om te onthouden, zeker voor de dagen waarop je sochtends nog een vest draagt, daar zit ik de rest van de dag dan toch vaak mee te emmeren.