Die foto's zijn mij echt te druk, ik heb wel drukke dagen meegemaakt... Maar zo! Nee, mijn drukste dagen waren met Halloween in Walibi, toen heb ik ruim 2 uur moeten wachten op Untamed en dat doe ik nooit meer.
Ook heb ik een drukke dag meegemaakt in Europapark, nou ja druk? Elke achtbaan had een uur wachtrij en we hebben dus alleen maar de darkrides gedaan. Het was toen Halloween en we hadden het voordeel dat toen traumatica heel rustig was(eigenlijk heel raar.)
De volgende dag wilde we misschien weer naar Europa park, maar blij dat we het niet hebben gedaan. Er stond overal rondom Europa park file en om 12 uur stond echt elk grasveld vol en ook het hoofdparkeerterrein. We hebben toen op borden gezien dat Silverstar 2 uur wachten was en de rest tikte dat ook aan! Echt gekkenhuis.
Het raarste wat ik ooit heb meegemaakt qua drukte was Legendia, de parking was echt RAM,RAM vol en een medewerkster vroeg mij waarvoor ik kwam, de dierentuin of Legendia.. Ik zo van: "Legendia?" Zij van rij maar door en wees blij dat je niet naar de dierentuin gaat want dan hadden we je weg moet sturen! Bleek dus de dierentuin overvol te zitten en Legendia was super rustig.
Ook Energylandia was druk, maar dat was dus erg grappig, er stond bijna geen rij! Nergens, bleken die Polen allemaal als haringen in het zwembad te zitten, het leek net China! Totaal geen ruimte meer in dat bad....