Eftelflags Het was de creativiteit van het team wat er voor zorgde dat er een ok sfeer hing. Maar om eerlijk te zijn lag het park qua hardware er echt niet lekker bij.
Gesloten achtbanen, achtbanen die al jaren geen verf hebben gezien en de grootste investering was de Splash Battle.
Hoewel ik je hierin gelijk geef, moet ik toch wel bekennen dat ik de sfeer toen onder het personeel en op de paden echt wel stukken beter vond. Neem een Lucas bij de Goliath die altijd high fives gaf en joelde bij elke trein die vertrok, of diverse Space Shot medewerkers die je als vaste gast wat meer vrijheid gaven qua beugel waardoor je een gigantische airtime had. Het personeel bij de Gladiator deed elke rit moeite om een zo'n intens mogelijk ritje te kunnen geven en die molen gaf daardoor vaak betere ritten weg dan de HUSS Magics op de Duitse kermis. Ik koester ook herinneringen aan de kleine BBQ op het oude "Break Dance terras" toen. Je kon daar heerlijk zitten op de oude fundering van de Break Dance met uitzicht op Merlins Magic Castle en vervolgens dook je daarna meteen in de Huss Rainbow die erachter stond.
De evenementen uit die tijd waren super. Sinds 2012 zijn de Fright Nights enorm achteruit gegaan omdat er geen verhaallijn meer gebruikt werd en er amper goede shows waren. Het Fantasy Festival had meesterlijk goede vuurwerkshows in beiden jaren en het hele gebeuren rondom de WAB en Skunx waren geniaal (alleen vond de doelgroep van Walibi Holland dat destijds helaas niet spannend genoeg). Speed of Sound blijft een topper met de eerste soundtrack in plaats van de muziek die de laatste jaren gedraaid werd.
Bedankt voor de foto's uit deze tijd!