Michael In de winter van 2010 kregen we de kans om een winters bezoek te brengen aan Walibi Holland. We kregen die ochtend een uniek kijkje, want het had die ochtend ook nog eens gesneeuwd. Een wit Walibi is waar we terecht kwamen en ook een Walibi waar het nodige onderhoud plaats vond Een warm welkom op een frisse ochtend The Goldmine stond er nog in die tijd Farla, pretparkgoochelaar, stond toen in de Saloon Ook de winter dat Robin Hood nieuwe beugels kreeg En nog wat resten van de Beetlejuice show! Dat waren e, vond je dit nou leuk? Klik op het belletje en blijf op de hoogte van updates! En vergeet niet te abonne... never mind, ik hou van old skool foto's! 😛
_Arjan_ Michael Beetlejuice Show? Toverfestijn van Merlijn is daar vaker geweest. Of mis ik een grap? Was een leuke bijeenkomst. Leuk om weer eens foto's van terug te zien.
Niek Wat leuk! En mét de FDGM! 😍 Altijd zonde dat ze die hebben weggehaald. Geen foto's van een besneeuwde Robin Hood toevallig?
Michael Niek Geen foto's van een besneeuwde Robin Hood toevallig? Nee, ik heb alle foto's die enigszins interessant waren voor deze reportage er direct ingegooid.
NielsC Super leuke throwback, zeker in dit soort tijden! Walibi voelt nu z'n ander park, ik krijg oprecht een beetje nostalgisch gevoel naar de six flags/Walibi world dagen. Het park voelt nu zo anders.
ppc-anoniem-2 Ah, die van mij zijn niet uit 2010 maar uit 2005, toen lag er ook sneeuw 🙂 Naja, ook sneeuw, en twijfel of het genoeg nieuws is voor een nieuw topic 🙂 Dit was bij de bouwrondleiding voor de Splash Battle die toen werd gebouwd.
Michael Gave aanvullingen Daffie en ppc-anoniem-2, dank je wel! SpaceHawk als je nog meer foto's hebt van rond die tijd in Walibi World/Six Flags Holland, zou het gewaardeerd worden om deze ook te delen Ik zal van de week weer eens m'n archieven induiken voor wat oude foto's!
msnguy _Arjan_ Beetlejuice Show? Toverfestijn van Merlijn is daar vaker geweest. Of mis ik een grap? De fiets van Beetlejuice staat op het podium 😉
SpaceHawk Super toffe foto's! als je nog meer foto's hebt van rond die tijd in Walibi World/Six Flags Holland, zou het gewaardeerd worden om deze ook te delen :-D
Daffie Ik was ook dabei! Ik heb ook nog even mijn archief doorgelopen en vond deze foto's wel een leuke aanvulling:
tuindwerg Jaaa super leuk om terug te zien! Aan de ene kant is het park flink veranderd in een decennium, aan de andere kant is er ook veel hetzelfde gebleven.
Loekiloeki Men zegt dat je niet teveel in het verleden moet hangen maar ik mis dit wel hoor. De saloon was altijd wel een fijne plek om even te relaxen. Ik zal ook eens zoeken naar wat oude plaatjes.
Eftelflags Loekiloeki Serieus? Ik vond deze tijd van Walibi echt diep triest. Het park was in die jaren echt een dieptepunt. Geef mij maar Walibi anno nu. Maar net als de rest mis ik een beetje de FDGM en de Saloon wel. Blijft jammer dat ze dit gedeelte van Walibi al jaren wat laten versloffen.
Loekiloeki Eftelflags Mwoah onderhoud was vrij minimaal en andere investeringen bleven uit maar het sfeertje wat er hing was goed.
Dennis Eftelflags Loekiloeki Serieus? Ik vond deze tijd van Walibi echt diep triest. Het park was in die jaren echt een dieptepunt. Geef mij maar Walibi anno nu. Maar net als de rest mis ik een beetje de FDGM en de Saloon wel. Blijft jammer dat ze dit gedeelte van Walibi al jaren wat laten versloffen. Weet niet of ik het daar mee eens ben. Die tijd hing er toch een andere sfeer in het park. Het is de tijd dat de Halloween Fright Nights echt aan het groeien waren (en de basis is gelegd voor wat er nu staat). En natuurlijk alle andere evenementen zoals waanzing walibi en new years eve! Was trouwens helemaal vergeten dat ik er toen ook bij was.
Hjalmar Eftelflags Ik kan mij herinneren dat jij best wel vaak in het park was, dus zo erg kan het niet zijn geweest! 😛 Persoonlijk zal ik de altijd 2005-2012 periode met een lichte roze tint bekijken. Het was een heerlijke tijd om op het park te werken en ik heb daar enorm veel mensen leren kennen inclusief een flinke aantal die ik tegenwoordig gewoon tot mijn vrienden mag benoemen. Er gebeurde misschien niet zoveel rond die periode qua attracties, maar de evenementen waren super leuk (NYE, Halloween, Fantasy Festival en nog meer van dat soort super foute en super leuke evenementen).