Weer een topic op de nominatie van de negeer optie.
Ik blijf het verbazingwekkend vinden hoe sommige kromme dingen hier recht geluld worden.
Waarom moeten wij Walibi opbouwende kritiek geven, ze hebben ons niets gevraagd, ze denken mee te kunnen doen met de grote jongens in de pretparkwereld. En qua uitbreidingen is dat soms ook zo (lost gravity, goliath, untamed) maar qua aanpak van een doelgroep en het aankleden van het park is het toch discutabel hoor.
Je kan het festivalisering noemen, maar ik ken geen festival dat zo is gebaseerd op graffity als dat Walibi op het moment heeft. Ik zou het eerder als een Urban Exploring locatie omschrijven maar goed, wat al eerder is gezegd, meningen. Het grappige vind ik wel, als ik zie wat Plopsaland met het thema festival doet dan denk ik toch, ja, zo kan het ook . . . . . . . .
Misschien staat daar over 2 jaar ook een tagline her en der in de wachtrij, maar dat was geen onderdeel van het ontwerp.
En over het opbouwende kritiek geven, het is geen kind van 8, het is geen bedrijf dat een partnership met ons heeft, ze betalen mijn salaris niet . . . dus ik mag gewoon direct mijn mening geven, en als ik iets stom vind dan is het voor mij stom. Daar zit weinig opbouwends aan, maar goed, dat hoeft ook niet bij een mening. Het altijd de hand boven het hoofd houden van Walibi / De Efteling / Toverland / . . . . . . blijft naar mijn idee iets idioots hier.