Steven Yftie84 Wauw, supertof dit! Heel mooi gemaakt en heel gedetailleerd ook! Ik kijk schijnbaar veels te weinig op YouTube rond aangezien ik dit niet had gezien! Heb de aflevering dan ook helemaal afgekeken. Heel tof wat je ook met restaurants en shops van binnen hebt gedaan en alle kleine hoekjes die zijn aangekleed! Dit verdient wel een eigen topic waar je zelf een rondleiding geeft 😉 Hjalmar Dankje! De koepel heb ik inmiddels iets verhoogt, definitieve hoogte ga ik hem geven als het plein ervoor helemaal af is, beetje proberen met zichtlijnen e.d. Ik probeer het geheel zo realistisch mogelijk te bouwen straks met backstage en dat soort dingen. Zal volgende keer ook een overzicht shot van de darkride maken, heb hem verder qua plafonds wel al dicht zitten 😉 Convival Tof, ik heb zelf steeds de twijfel of ik Planet Zoo opstart of Planet Coaster! Maar daar zit ook aardig wat tijd in! Ben je van plan de dierentuin na te bouwen of ga je voor een eigen inslag?
Convival Steven Het gaat de bedoeling zijn om 't zoveel mogelijk na te bouwen, maar her en der mijn wishful-thinking over bepaalde dieren. Sommige dieren zijn ook helaas niet in 't spel (nog), dus creatief zijn met de verblijven 🙂
Yftie84 Convival Hjalmar Heel erg bedankt voor de complimentjes. Het is ook een bijzonder uitgebreid spel. Met voldoende geduld kan je echt alles maken. En laat maar gerust meer zien van jullie werk!
Hjalmar Goed, ik zal dan ook wat laten zien. Aangezien lockdown vorig jaar mij enorm veel tijd gaf ben ik begonnen met een park de bouwen waarbij ik de boeken en films van Jurassic Park en World samen voegde. Alleen had ik twee regels voor mezelf: ik wilde geen TMTK gebruiken en alles moet zelf gemaakt zijn. It’s a journey, laten we het daar maar op houden. Dit heeft geresulteerd in dat ik momenteel vijf gebieden heb gemaakt, InGen Campus, Costa Rica Hotel, Triceratops Village, InGen Compound. Main Steet en als laatste het gebied waar ik nu aan werk wat Pacific Wharf waarschijnlijk gaat heten. ik heb alleen oprecht geen idee wat voor vuurtoren ik moet maken. Kan momenteel niet kiezen tussen twee stijlen. ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden en welke vuurtoren beter past.
Yftie84 Hjalmar Je hebt al heel wat mooie gebouwen gezet! De twee foto's zijn wel grappig. Het lijkt wel alsof deze gebouwen zelf al in Planco zijn gebouwd 🙂 . Ik zelf zou eerder mijn inspiratie halen uit de eerste foto!
ppc-anoniem-2 Ik zou juist voor de onderste stijl gaan. Ik vind het meer passen bij de rest van de wharf. mooi gebouwd Hjalmar !
celebrate1st Gaaf om te zien. Speel Planet Coaster af en toe, maar raak vlug uitgekeken als ik aan de details moet gaan werken. In een achtbaan bouwen gaat al veel tijd in zitten, laat staan decoraties en dergelijke. Wel jammer, want je kan er super mooie dingen mee maken.
Dave_coaster Even een vraagje: ik wil Planet Coaster (in de aanbieding) kopen, maar ik zag dat je verschillende pakketten ook hebt. Kun je met Planet Coaster al genoeg, of is het handig om naast de standaard versie, een ander pakket te kopen?
The_Real_Infernape Dave_coaster Ik vond alleen Planet Coaster een beetje beperkend. De meeste modellen in de Steam Workshop gebruiken ook objecten die je alleen in die uitbreidingspakketten kunt vinden. Het ligt er een beetje aan wat voor parken je leuk vind om te bouwen, maar je gaat al snel kijken naar een explorer thema of griezelthema
Hjalmar Dave_coaster Ik zou nu met de deal die bij Steam loopt gewoon de gehele bundel kopen. Dat is momenteel een enorm goede deal. JeepeeB Het was dat Corona gebeurde anders was er bij niet zoveel tijd in gaan zitten. Ik ging van 100 uur in april naar 885 uur vandaag, dat gespeeld is in het spel. Zou vooral wel lekker gaan klungelen met stukjes al zal ik het niet zo tof krijgen als @Yftie84 daar heb ik gewoon echt het geduld niet voor. Hierbij het resultaat van een middagje klungelen voor een vuurtoren.
Convival Mijn advies is om de volledige collectie te kopen. Volgens mij zit dat rond de €45,-? Het is het absoluut waard! 🙂
JeepeeB Zelf heb ik een Imac, dus met die aanbieding op Steam vond ik het wel de moeite waard om nu eindelijk eens Planet Coaster te doen. Meteen ook maar alle DLC erbij gehaald en dit geeft zeker bakken met mogelijkheden, voor nu ben ik nog een beetje aan het freewheelen en missies aan het doen, maar verder is het een prima game, maar ik twijfel nog om er bakken met uren in te gooien om alles zwaar te thematiseren, want het is veel HEEL VEEL wat je kan doen!
Steven Hjalmar Ziet er supertof uit, maar zou de toren wel een slagje hoger maken in verhouding, al is het maar een 1/3 muur oid
Steven Hjalmar hierbij een overzicht van de darkride Wachtrij, beeldentuin Wachtrij, koepel, grote trap, komt uit in het station wat onder de volledige lengte van de wachtrij ligt. Bibliotheek openings scène Magazijn scène Gallery scène Muziek scène Waterput 8a. Water scène 8b. Vuur scène Chaos/storm scene Bibliotheek eind scène Ook heb ik de koepel wat verhoogt door een extra laag aan de buitenzijde toe te passen. Binnen is de koepel niet veranderd.
JeepeeB Ik zie door de bomen het bos even niet meer Planet Coaster is een gigant van een game qua mogelijkheden. Ga ik online rondsnuffelen dan zijn er ook vele sites en videos. Voor de pro’s van deze game hebben jullie wat tips en tricks qua informatiekanalen voor deze beginner?
Hjalmar Channel5Gaming geeft mij enorm veel inspiratie en de YouTube channel van Shiftzie is tof voor speed build, zie hoe hij het bouwt en wat voor trucks hij gebruikt
Hjalmar De laatste weken bezig gegaan met het opvullen van een gat een van de thema gebieden. Iets met wat meer diepte en groen dan puur gebouwen. Het is een kruising geworden tussen Seven Dwarfs en Big Grizzly Mountain.
Niek Nice, ziet er goed uit! Als je rechts ook alles groen hebt ingevuld ontstaat hier wel een tof geheel!
ppc-anoniem-2 Ik vind het echt knap hoe je al die details erin krijgt, heb laatst zelf eens zitten klooien in Planet Coaster maar ik vind het vooral heel veel gedoe. Sinds die parken-bouw-simulaties naar 3D zijn gegaan ben ik het plezier wel verloren (en ben daarmee in RCT2 blijven hangen). Zelfde overigens voor NoLimits, deel 1 vond ik geweldig, deel 2 heeft me nooit kunnen bekoren!
Cerveza ppc-anoniem-2 misschien, als je het nog niet kent, Parkitect proberen. Ik had eigenlijk hetzelfde met Planet coaster, maar Parkitect voelt classic aan maar wel in een modern jasje.