Rond 17 mei zal Doloris open gaan in Tilburg.
Een Rooftop bar & Meta Maze.

Wie is net zo benieuwd wat het gaat worden? Het moet een ervaring van tussen de 45 en 75 minuten worden. Een interactief doolhof waar jij je weg uit moet zien te vinden.

Ik denk dat het een aftreksel is van Meow Wolf.

• Dennis heeft hierop gereageerd.

Piet_Verdriet Het is iets wat een aantal jaar geleden in Berlijn al heeft gedraaid van dit kunstenaars collectief.

Dit is op zo'n 300m van mijn werk 😊 - de lunchpauze zal net te kort zijn om eens te proberen vrees ik )

2 maanden later

Ben je intussen al geweest Dennis? Of misschien iemand anders? Zo ja, hoe is de ervaring?

ArcovandenBroek nope ben helaas nog niet geweest, wil echt nog graag gaan. Alleen nog geen mensen zo gek gekregen?

Misschien een kleine meeting?

Er is een activiteit in het centrum over twee weken 😉

Ik heb wat mensen gesproken, die vonden het allemaal heel tof!

Nog niemand hier op het forum die er al in is geweest?
        Hier een premium artikel van het ED: Eindhovens Dagblad

Ik ben alleen nog maar op de rooftop-bar geweest. Ook erg leuk! 🙂
        Maar ik wil zeker het doolhof ook nog een keertje bezoeken!

een maand later

Wij zijn er afgelopen vrijdag geweest en man wat een toffe ervaring! Ik kan iedereen aanbevelen om langs te gaan bij Doloris. Ik ga natuurlijk niks spoilen want jullie moeten allemaal zelf gaan ontdekken hoe fantastisch het is om door het doolhof te dwalen. Overigens niet om de uitgang te vinden, maar om te ontdekken welke toffe kamer je na de volgende bocht gaat tegen komen. Op sommige momenten daagt het doolhof je ook echt uit om even uit je comfort zone te komen en een stapje verder te gaan om op die manier weer nieuwe dingen te ontdekken. Bijzonder is ook dat je het doolhof in gaat zonder je telefoon of horloge, zodat je het doolhof echt alleen ervaart (afgezien van toevallige passanten die ook rond aan het dwalen zijn) zonder besef van tijd of wat er buiten het doolhof gebeurt.

Ikzelf was er uiteindelijk na een half uur uit, te snel want ik weet dat ik nog veel gemist heb. Ik ga ook zeker nog een keer terug om te kijken of ik nog meer kan vinden. Anderen van de groep waarmee ik was deden er 45 minuten tot een uur over. Grappig hoeveel verschil er zat in de gevonden routes en "gemiste" dingen.

een maand later

Wie hebben er zin om zaterdag 2 november hier naartoe te gaan? 🙂

9, 16 en 23 november kan ik ook.

Lin Nee totaal niet, niets in het doolhof is bedoeld om je bang te maken 🙂

• Lin vindt dit leuk.

Hopelijk kunnen er nog meer gezellig op 9 november. Zou zweren dat @Marco hier gereageerd had. 😃