Wat een fijne concepts! En wat fijn, overdekte horecauitbreiding. Ze kunnen het -gelukkig- dus nog wel! Na een jaar van bezuinigingsellende en jammerlijke projecten en ontwerpen wat begon bij de bouw van de buurman, eindelijk weer eens echt tof nieuws.
Nu hopen op vooral lekker eten, dat staat immers niet op de concept, en helaas viel Frau Boltes Küche daarin erg tegen. Maar goed, laten we hoop houden en eerst maar genieten van de bouw van deze fijne uitbreiding. Ik ben in ieder geval blij de offset-smoker die al een tijd op dit plein staat, weer terug te zien op de concept. Ze gebruiken hem helaas enkel voor het grillen van bratwurst, maar gelukkig is daarmee nog iets authentiek gebakken in het park!
broodje123 T is duurder dan NEST, maar voor een normale bezoeker minder impact.
Totaal mee oneens. Hoewel ik met mijn gezinssamenstelling in de doelgroep van NEST val, zal een groot deel van de bezoekers niet die doelgroep zijn. Een bakkerij is voor (bijna) iedereen interessant, op de allerkleinste na die nog geen brood eten. Maar die zie je ook niet in NEST.
John Ik ben benieuwd naar het assortiment.
Laten we na de kip van Frau Boltes niet direct te enthousiast doen... maar... ik zie plaatpizza op een van de borden staan. 😎