QDude24 Ik vind het een mooi ontwerp, maar ik snap niet waarom deze nu voor wordt getrokken, Vrouw Holle is nog steeds weg en het paddenstoelenparcours staat al bijna 4 jaar weg te rotten, waarom worden die projecten uitgesteld maar gaat deze door?
Laat ik voorop stellen, de toevoeging vind ik erg goed! het is een goede aanvulling aan het assortiment van de horeca, het voegt echt iets toe, de locatie is ook goed en de visuals zien er goed uit (nog nog hopen dat de uitvoering dit ook gaat zijn...), dus ja, erg tof dat hij toch gaat komen!
Of dit nu echt "voortrekken" is, nee, dat vind ik het niet.
Ja, Vrouw Holle en de paddestoelen hadden gewoon al herbouwd moeten zijn, hoor, eens.
maar t zijn wel totaal verschillende zaken, en beetje gek als de Efteling tussen deze zaken zou gaan kiezen eigenlijk.
Maar deze toevoeging was natuurlijk ook al wat eerder gepland, daarnaast is er lomp gezegd wel meer behoefte aan horeca toevoegingen (op gebied van aanbod, en op gebied van dan aan vrouw holle
Zingo Niet altijd. Een belangrijke factor is ook het kosten voor het bouwen en de beschikbaarheid van voldoende personeel. Je ziet op veel plaatsen in de bouw dat het lastig is om voldoende kwalitatief personeel te vinden voor een goede prijs.
Maar dat lijkt mijvoor de bakkerij een groter issue, want daar staat nog helemaal niets voor, dus daar zijn veel aannemers en partijen bij betrokken, allemaal die last hebben van de krapte in de bouw.
Bij vrouw holle en de paddestoelen heb je een paar vakmensen (of deels gewoon al interne medewerkers) nodig.
maar ik vermoed dat die gewoonweg te druk zijn met alle corona aanpassingen en het onderhoud daaraan.