Wederom een fijn report Glen, en ik weet precies wat je bedoelt met dat Chinezen je graag aangapen omdat je anders bent 😅
Maar wat een leerzaam report is dit zeg. Ik heb al een paar keer op het punt gestaan om naar Happy Valley Shanghai te gaan, maar het kwam er iedere keer niet van. Ofwel was het te vroeg door de jetlag, ofwel het was een weekenddag die ik probeer te mijden en de recentste keer zag ik ergens dat de Dive Coaster geverfd werd en het is natuurlijk zonde te gaan als je op voorhand weet dat één vd toppers dicht is.
Maar veel ervaringen van je komen me bekend voor vanuit Happy Valley Chengdu, waar ze op een soortgelijke manier de operations hebben. Overal 1 trein op de baan en de rek en strek oefeningen horen er bij de heftigere achtbanen altijd bij waardoor de 10 minuten dispatch tijden van je zeker niet overdreven zijn.
Handig ook om te weten dat die shuttlebussen naar het park zo goed te vinden zijn, en dat vroeg arriveren een must is (afgezien van attracties die later openen). Ik weet niet wat voor attractie je gemist hebt, maar de nieuwsgierigheid is opgewekt en ik ga die Wonderland attractie zeker proberen als ik er ben.
Bedankt voor je tijd en moeite voor dit leuke report uit China!