The_Real_Infernape Storm De Schneck pin is inmiddels helaas verkocht. @Pincollector kan via Instagram @the_real_markremkes of via Discord The_Real_Infernape#4417 Ik kan je ook een mail sturen als je dat prettiger vind.
Marvin Zouden jullie iets minder willen dubbelposten Storm & Pincollector? Je kunt binnen een reactie op meerdere personen tegelijk reageren. Klik terwijl je bezig bent met je post simpelweg opnieuw op "Reageren" en de @<naam> wordt toegevoegd aan je post. Je kunt natuurlijk ook zelf @<naam> typen, <naam> wel even vervangen door de daadwerkelijke naam natuurlijk 😉
Pincollector Jovi2406 ik heb er nog wel een aantal extra liggen voor verkoop, stuur me anders even een mailtje dat ik wat foto’s stuur van wat ik te koop heb
The_Real_Infernape Pincollector Ik heb niks ontvangen. Ik stuur wel een mail naar het adres op je pretpark.club profielpagina
Pincollector gjee heb 2 verschillende van wumbo liggen (de oudste en een oude van wumbo als vrijheidsbeeld) welke zoek je hier nog van?
Eftelflags We hebben weer TPS pins. 1e batch bijna op. U weet mij vast en zeker te vinden via Instagram @themeparkscience of twitter. Ruilen tegen pins, wellicht, let me know 🙂
JaydenCKO Hallo mede forumleden! Aanstaande zondag komt de nieuwe paddenstoelen Efteling pin uit. Helaas kan ik dan niet aanwezig zijn in het park. Wie is zondag toevallig in de Efteling en zou dan de pin voor mij willen meenemen? Hij kost 10,-, maar ik zou er 15-20 euro voor betalen voor de moeite😉.
Pincollector JaydenCKO heb je een foto van wat je te ruil hebt?, ik zal ook gelijk even een recentere foto plaatsen. (Efteling pins van eerdere foto heb ik nog wel, maar paste niet meer op mijn dubbelenbord)
JaydenCKO Pincollector Ik heb geen dubbelen, maar als je zegt welke pins je zou willen ben ik wel bereid om een van die pins te ruilen voor een Efteling pin.