Jovi2406 heb ze alleen te ruil helaas
Pin trading: welke pin mis jij of heb je te veel?
Pincollector ah oke jammer
Heeft iemand anders toevallig pins tekoop?
The_Real_Infernape heb je de parc asterix pins nog te koop?
Pincollector Ja die heb ik nog
The_Real_Infernape hoeveel wilt u voor de schneck pin?
Pincollector hoeveel wilt u voor de dwervel pin?
The_Real_Infernape kan ik je via ergens bereiken om het verder af te handelen?
Storm dwervel pin heb ik helaas alleen te ruil
Jovi2406 ik heb er nog wel een aantal extra liggen voor verkoop, stuur me anders even een mailtje dat ik wat fotoโs stuur van wat ik te koop heb
- Bijgewerkt
Storm De Schneck pin is inmiddels helaas verkocht.
@Pincollector kan via Instagram @the_real_markremkes of via Discord The_Real_Infernape#4417
Ik kan je ook een mail sturen als je dat prettiger vind.
Zouden jullie iets minder willen dubbelposten Storm & Pincollector? Je kunt binnen een reactie op meerdere personen tegelijk reageren. Klik terwijl je bezig bent met je post simpelweg opnieuw op "Reageren" en de @<naam> wordt toegevoegd aan je post. Je kunt natuurlijk ook zelf @<naam> typen, <naam> wel even vervangen door de daadwerkelijke naam natuurlijk
Pincollector zal ik doen!
The_Real_Infernape heb je een bericht gestuurd via instagram
Pincollector Ik heb niks ontvangen. Ik stuur wel een mail naar het adres op je pretpark.club profielpagina
Ik ben op zoek naar een Wumbo pin (Heide Park mascotte), heeft iemand die te koop?
- Bijgewerkt
gjee heb 2 verschillende van wumbo liggen (de oudste en een oude van wumbo als vrijheidsbeeld)
welke zoek je hier nog van?
- Bijgewerkt
Pincollector Bedankt voor de thuisbezorging van de Wumbo pin
We hebben weer TPS pins. 1e batch bijna op. U weet mij vast en zeker te vinden via Instagram @themeparkscience of twitter.
Ruilen tegen pins, wellicht, let me know
- Bijgewerkt
Hallo mede forumleden! Aanstaande zondag komt de nieuwe paddenstoelen Efteling pin uit. Helaas kan ik dan niet aanwezig zijn in het park. Wie is zondag toevallig in de Efteling en zou dan de pin voor mij willen meenemen? Hij kost 10,-, maar ik zou er 15-20 euro voor betalen voor de moeite.