Pin trading: welke pin mis jij of heb je te veel?
Just-inT
ik zoek nog de rollercoasterday pins van walibi.
nog een paar bijzondere pins van Efteling, ook nog inkomkaarten , ezeltje trekje munten van de Efteling.
En verder pins en postkaarten van de europesee dierentuinen en pretparken. En da, ook nog de memodaille munten, 0€ biljetten en monnaie de paris munten. Van europa-park zoek ik nog veel pins, geschenkkaarten, , hotel keycards, suikerzakjes, bierkaarten , postkaarten, munten ,...
hoe kan ik afbeeldingen sturen van mijn dubbele pins, zoek je van specifieke parken?
Just-inT
nee die heb ik niet dubbel :-(
Zelf ben ik momenteel alleen opzoek naar de 55 jaar pin
Nickmans van de efteling heb ik nog verschillende CD's, een sprookjesboek door martine Bijl en Anton Pieck, nog veel boekjes en nog een paar plattegronden. Ook bijvoorbeeld een geseald pretpakket van het 50 jarig bestaan. Oudere souvenirs, bekers en bijvoorbeeld oudere entreetickets.
Vanuit de Efteling dus eigenlijk best divers. Hoor graag van je!
- Bijgewerkt
Ik heb afgelopen zaterdag deze pin gehaald welke je gratis bij een abonnement krijgt. Iemand interesse?
Stuur een mail met je adresgegevens naar arcobroek @ hete post.com en dan zal ik uit alle mails een eerlijke winnaar loten.
Uiteraard hoef je er niet voor te betalen, de verzendkosten betaalt mijn werkgever.
Ik ben op zoek naar deze Sprookjescraft pin. Als je er een hebt, zet hem alsjeblieft op Vinted of Marktplaats en beantwoord deze post met een linkje naar de advertentie toe.
Ik ben op zoek naar Europapark pins, iemand?
Veerdhyana
Ik heb er nog enkele dubbele, misschien kunnen we ruilen?
Stuur maar pb bericht via facebook mijn naar is Bart Vervecken ( profiel foto vanuit Bobbejaanland)
Groet Bart
Hi, ik heb een klein vraagje maar wilde hiervoor niet speciaal een nieuw topic openen. Moest dit wel nodig zijn, splits gerust af!
Ik heb ergens vernomen dat wanneer je dubbels uit het Smidje in de Efteling zou krijgen, dat je deze bij een nabijgelegen verkooppunt zou kunnen inwisselen? Weet iemand toevallig of hier iets van waarheid inzit?
Mijn huidige dubbele pins