Timo iets verder naar boven, schrijft Gerrie dat bakker in 1959 inschreef met de acht baan. In 1958 is Bakker op papier begonnen.
Hoe het daarvoor zit heb ik nog niet gevonden, heb wel wat vragen gesteld links en rechts.
Het is wel opmerkelijk dat de triangel constructie die daar gebruikt is, ook nog steeds in omgekeerde versie door intramin / Van Velzen is gebruikt.
Ook heeft bakker een patent op een 8 baan en die zie je terug in een van de hekken.
NLB en werklust hebben veel voor hem gebouwd, was het antwoord van iemand.
Dus de vraag is misschien meer, was die ergens voor die tijd in loondienst. Of werkte hij al voor zich zelf.
Hij is geboren in 1924 dus rond de 30 als deze banen verschijnen, ook werkte hij internationaal.
Hij kan achtbanen hebben gezien in immers voor en rond zijn geboorte(Den Bosch en Scheveningen o.a) hebben er al achtbanen in Nederland en buitenland gestaan op de kermis en heeft hij zijn eigen baan ontworpen en de tracks vast gelegd.
Anton Schwarzkopf heeft ook diversen patenten gebruikt, als ik me verveel de komende zal ik het eens uitzoeken. Net geopereerd, en de kroeg en andere dingen zijn dicht. Beste leuk tegen de vervelling en leerzaam hoe het werkt met patenten en octrooien. En wie ze heeft geclaimd en daarna uitgeleend