Wat mij betreft heeft Toverland ook meer dan genoeg achtbanen op dit moment (een water coaster is tof maar de huidige log flume volstaat ook) en ik zie liever wat andere attracties verschijnen om hier een balans in aan te brengen. Bovendien, ironisch genoeg heeft het oorspronkelijk volledig overdekte park eigenlijk enkel outdoor attracties en gebieden geopend sinds 2004.
Een darkride dus, Mad House of andere binnen-ride met veel thematisering zie ik wel zitten.
The_Real_Infernape Of je betrekt het bij Land van Toos, een gebied dat een beetje in de vergetelheid is geraakt, in dezelfde stijl als de Mirakelroute. De ingang van de kleine darkride zou je op toepasselijke wijze kunnen “verstoppen” in het decor van deze route.
Edit: als we héél ver terug in de tijd gaan (als in, pre-Troy) lagen er ook plannen voor een derde hal. Destijds ongetwijfeld een gedurfde en goede zet om toen voor een grote houten achtbaan te kiezen, maar dat dat idee later niet alsnog is uitgevoerd vind ik eigenlijk best bijzonder.