Edit: het reisadvies is aangepast.

Wij hebben de afgelopen dagen doorgebracht in DLP en ik moet zeggen dat ik het daar wel goed geregeld vond.
Ik zag erg op tegen hele dag een mondkapje dragen, maar dat viel uiteindelijk gelukkig best mee.
Er waren ook veel medewerkers bezig met guest flow, met sturing bij lange wachtrijen en zag ook veel mensen aangesproken worden op geen mondkapje dragen (maar toch zag je nog wel mensen ze fout dragen).
Bij vlagen was het wat druk op de paden, maar meestal was het erg goed geregeld.
En op gebied van desinfectie was het helemaal door en door geregeld.
Bij elke ride hingen dispensers bij elke ingang, bij elk draaipoortje in de wachtrij en in lange wachtrijen nog wat random, daarnaast hingen ze voor het instappen en vaak werd je ook gevraagd dit meteen te gebruiken, evenals ze weer hingen bij het uitstappen en bij het uitlopen van de attracties.
Bij restaurants waar rijen waren stonden groupers met desinfectie en bij alle winkels en kassas ook nog eens.
Onder de streep voelde ik mij daar meer op mijn gemak dan in de supermarkt, een binnenstad of een van de andere pretparken in Nederland.
Een mondkapje geeft mij in iedergeval wel een soort extra bewustzijn en extra geruststelling, terwijl in NL iedereen zich weer lekker tussen je door wurmt in de winkel.