Ondanks de mooie woorden van Burgemeester Palmen in die youtube video over dat het overlegd is etc is die gewoon keihard terug gefloten.
Het lijkt er enorm op dat Palmen niet op de juiste weg Toverland heeft proberen te helpen goedkeuring voor iets te krijgen die nooit gegeven kan worden.
Denk alleen al aan andere burgemeesters die nu parken en andere partijen over hun heen krijgen of ze ook niet 1,35M afstand kunnen houden in hun park, want in Toverland mag dit nu ook, elk bedrijf wat impact heeft van de 1,5 meter zal proberen ook "een proef" te mogen uitvoeren natuurlijk, dus die gevolgen zijn dan niet te overzien.
Michael Want deze communicatie is op deze manier gewoon een fuck-up.
Kunnen we het toch ergens over eens zijn....
Make_It_Work Ik begrijp de redenering van de burgemeester in het filmpje volledig. Ik krijg alleen het idee dat er iemand liegt over het overleg wat heeft plaats gevonden, en dat vind ik raar.
Ik snap de redenering ook, en buiten lijkt de impact enorm mee te vallen (alhoewel de manier van contact onderzoek ook nooit dit soort besmettingen bloot zal leggen als ze er zouden zijn)
Maar beleidstechnisch word het onmogelijk om op die manier landelijk makkelijk beheersbaar te houden, want waar trek je de grens, en wanneer mag je een uitzondering maken.