JeepeeB Alleen zover ik het begrijp kijkt een lokaal outbreak management team of hoe dat ook mag heten, alleen naar de lokale situatie, en dan gaat mijn vergelijking wel op.
Niet dat ik mijn gelijk wil halen, maar zo begreep ik het en baseer ik daar mijn uitspraak op.
Het Outbreak Management Team (OMT) is er maar 1 van, daar zijn geen lokale varianten van.
Veiligheidsregio's zijn idd in regio's op gedeeld, maar die kijken idd naar de lokale zaken, maar die houden natuurlijk wel rekening mee als een lokaal pretpark landelijke bezoekers trekt natuurlijk.
Njit Ik verwacht alleen dat ze er ook voor moeten zorgen dat bezoekers van zalen elkaar niet kruisen. Dus minder films op een dag met meer ruimte tussen de films. En wellicht ook niet alle zalen open.
Voor een bioscoop zou je heel lomp de nooduitgangen kunnen inzetten van de zalen, die lijken me vrij weinig problemen te hebben...
Michael 30 personen in de Fata Morgana gaat ook niet werken. Je bent al 5 man kwijt aan personeel, het winkeltje wil je ook open hebben, nog eens twee man personeel. Dan kan je twee gezinnen van vier kwijt in een bootje. Kan je zes gezinnen kwijt in je attractie. Dag capaciteit
Naja, ik weet niet de exacte personeelsbezetting, maar kan me voorstellen dat die minder kan zijn als er maar 30 gasten in je attractie mogen...
In iedergeval rendabel gaat het voorlopig niet zijn voor een park als de Efteling.