Wat een bizarre dag vandaag...
Vanmiddag via een bekende insider vernomen dat dit waarschijnlijk de laatste avond open zou zijn, hoe en wat zou later duidelijk worden.
Uiteraard de persconferentie aangezet en we kregen te horen dat wij een half uur later ons restaurant moesten sluiten, 💥 bam. Wij wisten niet meer dan ieder ander, tafel in het restaurant die net was gaan zitten wist nog van niks... Onduidelijk of het alleen over het restaurant ging of ook over het afhalen of bezorgen...
Op dat moment besloot ik thuisbezorgd aan te houden tot 18:00 en mensen ook tot die tijd binnen te laten komen om af te halen. 5 minuten later was het gekkenhuis. Zaak vol mensen die nog snel wat kwamen afhalen. Bestellingen voor een weeshuis, snel snel snel...
Om 18:00 de deur dicht gedraaid dat mensen alleen nog naar buiten konden en niet naar binnen, maar nog steeds de onduidelijkheid of afhalen en bezorgen wel mocht. Berichten online spraken elkaar tegen, maar thuisbezorgd ging door, en wij ook. De handhaving die even later kwam controleren gaf ook aan dat zij dachten dat afhalen wel nog mocht, maar ook bij hen was dit niet duidelijk.
Inmiddels ben ik een plan aan het opzetten hoe ik mij bedrijf volledig op het bezorgen kan gaan richten. En of dit rendabel genoeg gaat zijn...