Tonnie hier ga ik ook steeds meer vanuit. En wat ik ga doen als het wel open is, is volgens mij wel bekend. Hoewel ik me ten zeerste afvraag of ik wel goed begrepen wordt.
Eigenlijk wil ik nog meer typen, maar dat ga ik bewust niet doen, want daar komt toch alleen maar meer gedonder van.
Mensen hebben namelijk altijd meningen, ik ook, en als die meningen niet overeen komen kan er wrijving ontstaan.
Dus is het beter om gewoon deze corona tijd uit te zitten, en niet op elkaars frustratie af te geven.
Wat iedereen wel of niet doet in deze tijd is aan hem of aan haar, en als je iets wel doet en je wordt gepakt en bestraft is dat je eigen schuld geweest.
Nogmaals, ik denk dat de kans ook groot is dat phantasialand op 21 april gesloten is. En dan is er dus helemaal niets meer aan de hand, kan ik gewoon gaan als de corona crisis voorbij is.
En laat ik het daar maar bij houden, ondanks dat jullie meningen en adviezen wel gerespecteerd worden.
Dat er alleen wordt gezegd van dat ik strontverwend ben, of iets om een paar tientjes wel of niet zal doen, dat pik ik gewoon echt niet, want A: je kent me niet. En B: je kan niet in iemand anders zijn portemonnee kijken. Dus nee, ondanks dat ik ook zelf schuldig ben aan het ontsteken van het vuurtje, blijf ik vinden dat het mes aan twee kanten snijd in deze kwestie. Wat de desbetreffende persoon hiermee doet is aan hem.
Maar eigenlijk heb ik nu al weer teveel gezegd, want een forum is niet voor persoonlijke vetes.