Progress Dit gaat ze heel hard verweten worden door de ongevaccineerden, hoe onterecht dat ook is.
85% van de mensen zijn gevaccineerd.
enkele % van de mensen kunnen om medische redenen geen prik krijgen.
Je hebt een 13% schreeuwerts die anti-vaxx zijn, het verschil wat je overhoud zijn hun kinderen die een prik mogen maar door hun ouders niet nemen.
Dus nee, ik snap niet waarom je daarom zo de enorme slachtoffer rol voor moet aannemen en de overheid de schuld moet geven ipv een neutraal bericht erover uit te sturen dat gezien de aankondigingen dit de regels zijn etc, etc.
Progress Hou de komende dagen social media maar in de gaten.
Ik blijf het herhalen, een paar duizend roeptoeters op social media die zichzelf gesterkt zien door hun social media bubbel staat NIET gelijk aan de mening van het hele land.
Als je social media zou geloven is een vaccin vergif en neemt niemand dit, echter blijkt 80% t gewoon graag te willen en te nemen.
ppc-anoniem-2 De Efteling heeft daarin eerder in de pandemie ook al wel opmerkelijke keuzes gemaakt.
Helemaal eens, dus het verbaasd mij ook weer niet heel erg nee.
ppc-anoniem-2 Ergens denk ik dat de corona's controle bij de Entree de gasten die WEL komen juist gerust stelt en een fijnere ontspannen omgeving geeft om te genieten van de Efteling.
Voor mij zou t wel een reden zijn de komende tijd weer een abonnementje te nemen ja, ipv gedoe door heel t park.