Vandaag voor de eerste keer voltron kunnen doen.
Het baanverloop is interessant van buitenaf gezien.
Alleen vond ik de rit zelf minder dan ik had verwacht. Ik kijk ook bewust geen on/offrides van nieuwe achtbanen omdat ik er fris wil ingaan.
Het tikken op de baan is hier al meermaals aangehaald. Als ik naar de baan fysiek kijk en de slijtsporen (waar de verf is afgesleten van de wielen) lijkt dit me toch te bevestigen dat er iets mis is met de coaches (misschien niet allemaal).
De elementen volgen zich ook allemaal redelijk snel op en er is weinig rustpauze. Niet positief in mijn ogen.
De droptrack in het begin heeft niet veel toevoeging ( dit zou een gaaf effect geweest zijn op de draaischijf)
De draaischijf vond ik niet goed gethematiseerd en zat er voor mijn gevoel maar tussen door de plaats die ze hadden. Is ook een abrupte remblok.
De verticale launchblok in het begin is wel goed uitgevoerd en een technisch wonder ( hier was ik al langer op aan het wachten)
Al bij al had ik hier meer bij verwacht. Als de coaches nu soepeler liepen zou het al een pak beter zijn.
Soms is minder beter op het vlak van elementen. Dit lijkt me meer dat de familie mack wilt showen van dit kunnen we allemaal maar het besef niet heeft van dit past allemaal niet samen. Spijtig