Een paar weken geleden heb ik ook Voltron mogen beleven. Ik heb een aantal ritjes beleeft waar soms toch grote verschillen in zitten.
Ik ben zelf in de 20 dus ik kan nog tegen wat intensere ritten. Nu moet ik zeggen dat deze attractie mij compleet van mijn sokken geblazen heeft. De eerste rit was voorin compleet aan de zijkant. Nou ik kwam er met knikkende knietjes uit, maar vol adrenaline en blijdschap. Wat was het een soepele rit en wat heb ik er enorm van genoten. Ditzelfde was bij de 2de en 3de rit, waarbij de intensiteit iets afnam doordat ik de baan beter kende, maar ik nog steeds erg kon genieten. Tijdens het 4de ritje zat ik wederom aan de zijkant, maar dit keer was het minder. De trein trilde voor mij zo hard dat ik niet heb kunnen genieten van de tweede sectie. Wat een beetje een domper gaf op de gehele ervaring. Gelukkig waren de ritten erna weer fantastisch en wat heb ik ervan genoten.
Deze baan gaf mij echt het gevoel dat ik compleet uit het karretje gesmeten werd en wat heb ik daar van genoten. De wachtrij is enorm vlot en loopt lekker door (vergelijkbaar met Droomvlucht). De effecten zijn super vet en de lockers werkten echt fantastisch.
Kortom, enorm genoten en ik zou zo weer willen!