Vandaag ook twee ritjes mogen maken. Het is echt een hele toffe baan! De elementen volgen elkaar in hoog tempo op en het geheel doet me een beetje denken aan het typische gooi- en smijtwerk van RMC en Intamin.
Beide ritten vond ik wel een beetje rammelen. Vooral op de wing vond ik het behoorlijk pittig, al was het vandaag natuurlijk ook 33 graden. Dat je met z’n vieren naast elkaar zit en de baan desondanks zó’n dynamische rit met al dat gooi- en smijtwerk weet neer te zetten, vind ik erg indrukwekkend.
Operationeel is dit misschien wel de beste achtbaan van Europa, en misschien zelfs van de wereld. Het was vandaag behoorlijk druk in het park, maar de wachttijd kwam zelden boven de 30 minuten uit. Echt indrukwekkend om te zien hoe snel ze hier mensen doorheen werken.
Ook het themagebied en de wachtrij zijn prachtig en passen geweldig binnen dit deel van het park. De spanning wordt tijdens het wachten mooi opgebouwd en door alle details is het absoluut geen straf om hier even in de rij te staan.