Gisteren en eergisteren was ik in het park. Eergisteren was er heel veel volk en waren we pas om 9u30 binnen dus hebben we vooral familieattracties gedaan met onze dochter van bijna 4. Toen we bij Voltron waren rond 16u, had hij jammer genoeg storing en was de wachtrij 70 minuten. Dus zijn we enkel een ijsje gaan halen in de nieuwe shop. Lekker ijs en toen was de wachtrij niet lang. De dag erop moesten we (rond 11u) 25 minuten wachten in de felle zon... Jammer, maar wel telkens vriendelijke bediening. En het ijs was 2,30 EUR voor 1 bol, wat 0,70 cent goedkoper is dan in het ijskraam bij ons in onze kleine stad. Dus qua prijs vonden we dit goed meevallen.
Gisteren waren we er rond 8u15. Eerst Voletarium gedaan en ons dan om 8u58 op een bankje gezet om een virtual line te bemachtigen voor Voltron. Ik had geluk en mocht er om 10u20-10u30 op, mijn vriend had minder geluk, dus heb ik vlug zijn ticket aan mijn account gekoppeld zodat we allebei een virtual line hadden.
Ik mocht reeds om 10u15 binnen en toen heb ik een babyswitch gevraagd voor mijn vriend. Na 10 minuten stond ik al aan de uitgang en mocht hij binnen met zijn virtual line en vroeg dan ook een babyswitch voor mij.
Hij zat op de 2e rij en vond het te schokkerig en te intens dus mocht ik zijn babyswitch kaartje gebruiken.
De 1e keer zat ik op de laatste rij, helemaal rechts. Zeer onaangename rit. Zo schokken dat die deed.
De 2e rit was kort erna rond 11u en was zalig. Toen zat ik achteraan helemaal links. Blijkbaar had ik toen een goeie trein, want het was een heel groot verschil.
De laatste rit heb ik rond 15u gedaan, zat ik op de 2e rij en (gelukkig) op één van de middelste stoelen want het schokte opnieuw. Niet zo erg als bij de eerste keer, maar ik kwam buiten met hoofdpijn.
Op de treinen heb ik niet gelet, want ik wou mijn rit er niet door laten beïnvloeden.
Als ik er opnieuw ben, zal ik er proberen op te geraken via Virtual line. Echter, 60 minuten wachten (wat het die dagen gemiddeld was), en dan hopen op een goeie trein, zou ik nooit doen.