Mark Komende woensdag hoop ik me wat lekkerder te voelen voor een tweede review.
Komende woensdag is inmiddels afgelopen woensdag geworden. De baan door een niet hard lopende Virtual Line nog 2x kunnen doen, waarvan de rit einde ochtend Frontseat en einde dag 3de rij.
Met de rit meer genoten en kunnen ontspannen, schrap zetten hoeft steeds minder, Iris zat al hele delen met de handen in de lucht.
Wel elke rit een hoppende trein op delen van de rit, dat stuiteren is dus bij de meeste treinen niet 100% onder controle, of we hebben elke keer pech gehad.
Overigens is het aanwezig maar nergens zo storend of heftig dat het hoofdpijn oplevert. Maar fijn is anders.
Ik kan de baan nu veel meer waarderen, wat een kick geeft dit ding. Echt een aanvulling voor het park al zijn voor mij BF, SiSta en CanCan nog wel favoriet.
Maar ik kijk al uit naar een volgend bezoek, de capaciteit, de spanningsopbouw van de wachtrij, de kick van het ding maken het echt een hele gave ervaring.
Het gebied zelf heeft de komende jaren nog wel liefde nodig, het is echt nog niet af en het voelt alsof er (door de corona?) veel te veel bezuinigd is. De lelijke backstage gebouwen, de tijdelijke horeca en toiletten (woensdag stonden er wel veel nettere en grotere en qua interieur wat “gethematiseerde” units), ik vind het voor EP echt ondermaats.