Jeff82 Het filmpje is leuk gedaan (al vind ik het heel raar als je gaat beweren dat mensen uit energie bestaan en je ze vervolgens kunt omzetten in energie.. niet lang over nagedacht lijkt me) maar geeft volstrekt niets weer over hoe de ervaring straks is.
Voor de rest is er letterlijk niets nieuws bekend gemaakt over ervaring en dergelijke, dus zou ik het raar vinden daar (wederom) op in te gaan... maar ja: De baan zelf ziet er vooralsnog best leuk uit, maar ik ben er altijd voorzichtig mee totdat ik zoiets ook écht gereden heb.
Wat wél straks in mijn ervaring is, is dat je wederom met reclame opgescheept zit, zelfs al spreek je de naam van de baan maar uit.. en over X-Jaar komt er weer een groot artikel met een aankondiging dat de naam een update heeft gehad omdat het Nevera model tegen die tijd helemaal outdated is.
Ik blijf erbij dat het extreem beneden alle peil is dat een park van dit niveau dat nog doet. Voor een klein regionaal parkje kan ik dat nog wel begrijpen, maar zoiets hoort hier niet thuis. Als ik bijna 60 euro aan entree betaal wil ik niet nog gespamd worden met reclame.
En dan bedoel ik niet dat productlabels weg moeten (bijvoorbeeld het merk label op een knuffel dat je koopt). En ik kan reclame ook best accepteren als het integraal deel van de theming is.. bijvoorbeeld een Neon bord van Coca Cola bij een American 20's diner.. maar dat is héél wat anders dan wanneer je diezelfde diner opeens "Annette's Coke Zero Diner by Coca Cola" gaat noemen. Dat is wel een beetje wat EP hier doet.