Eftelflags Als je zegt dit is Gerstlauer geloof je het ook he?
Tsja.. Buiten Vekoma, Intamin, B&M en RMC is het sowieso moeilijk om een eigen stijl te herkennen. En zelfs bij de 4 genoemde zie je dat er soms naar elkaar gekeken wordt.
Taronco Klopt en het lijkt alsof de toren precies op de plaats van de draaischijf geplaatst zal worden. Dat is best een tof idee dat wanneer je daar draait er elektriciteit schokken met het bekende Tesla geluid te zien/horen zullen zijn.
Als het zo uitgewerkt wordt zou dat best cool zijn. Tesla heeft zo ongeveer half de moderne wereld uitgevonden en krijgt er amper credit voor. Dus op zich tof om te zien dat hij zijn eigen thema gebied krijgt (ik verwacht dat er verder niet heel veel van het land zichtbaar gaat worden). Ben wel benieuwd naar de uitwerking. Die wisselt qua niveau nog steeds heel sterk in EP.
Nu ben ik niet direct bekend met de communicatietorens van Tesla, maar zoals je het omschrijft doet het me meer aan een teslacoil (concept transformator) denken. Gezien hoe Losjes EP vaak met zoiets om gaat (bijvoorbeeld: Finland in Scandinavie steken, of een Germaanse god in Ijsland zetten) zou het me ook niet verbazen als EP deze twee een beetje combineert.
Ik meen trouwens dat er een soort teslacoil in de wachtrij van Thi3teen staat, al heb ik deze nooit in werking gezien. Zou cool zijn als EP ergens een werkend model zou hebben dat ook daadwerkelijk af-en-toe werkt.