Scoobyboogie ben heel benieuwd hoe ze straks de backdrop laten zijn waar je tijdens de rit tegen aan gaat kijken en hoe de aansluiting zal zijn op Griekenland.
Backdrop? Aansluiting? Heb het park nog nooit echt veel moeite daar in zien steken. Blue Fire heeft een paar leuke near misses maar voor de rest kijk je ook gewoon op andere zones van het park en backstage gedeeltes.. En qua overgang is er meestal een simpel poortje.. als er al iets is.
Ik verwacht niet dat het hier veel anders wordt. Ben al blij als er tijdens de rit meer te zien dan op de gemiddelde achtbaan. Ik hoop heel erg dat men nog ergens een mooi groen massief met wat watervallen maakt om de bekende nationale parken van het land te symboliseren (mits goed uitgewerkt hoeft dat echt niet groter te zijn dan de "berg" die in thema oostenrijk staat). Maar ik verwacht niet dat het er komt.
Wat me wel laat af vragen hoe ze het gebied verder gaan afwerken. Tesla zal het thema van de achtbaan zijn, maar lijkt me niet dat dit het thema van het gehele Croatisch gebied is. Net zoals Russische Ruimtevaart (EuroMIR) niet het gehele thema van Rusland is of Mythologie (poseidon) niet het gehele thema van Griekenland is.
Iemand enig idee? Heeft croatie een eigen typische stijl?