Loekiloeki Ja met de capaciteit is niets mis. Ik vind wel dat de directheid van medewerkers soms ten koste gaat van de gastvriendelijkheid. Soms willen ze te snel, en dat lijkt me ook niet helemaal de bedoeling. Niet alleen bij Voltron trouwens.
tja.. anderzijds heb ik taferelen gezien.. dan kun je je station nog zo goed inrichten, de loopband zou (letterlijk) meer stil staan dan bewegen als je dat toe laat. Duitsers kunnen sowieso soms nogal wat stern over komen, dus zeker mensen uit eigen land zijn dat wel gewend. En ietwat authoriteit uitstralen mag wat mij betreft wel om dat soort toestanden te voorkomen.
BlueSpirit chreeuwen om mensen op de juiste plaats te krijgen. Wordt er niet geluisterd, wordt je zonder pardon weggestuurd of overgeslagen.
Juist ja.. maar als je dat niet doet ga je discussies krijgen.. en mensen staan rustig in voorsorteerpoortje voor rij 4 en stappen vervolgens in bij rij 5.. of ze lopen met 5 door een voorsorteerpoortje heen, terwijl er maar 4 personen per rij passen. Dat soort onnozelheden.
Op zich ben ik het wel met je eens dat het personeel soms wel erg bits kan over komen, maar liever dat dan 7 minuten over een dispatch te moeten doen.