QDude24 bwa, het aantal attracties daalt toch wel serieus in Plopsa indoor procentueel gezien…😅 4 attracties minder en nog een 10-tal over als je de dubbele speeltuinen enzo niet meetelt…
Maar ik kan mij als fan van EP wel vinden in het feit dat er iets mist. Maar daar gaat dit topic niet over, we weten dat er nog minstens 1 indoor beleving aankomt in 2025.
Al zou ik voorstellen een open debat in een apart topic te starten en Voltron hier het centrum te laten blijven.
Ik heb afgelopen zondag en maandag eindelijk voltron kunnen doen. Waar ik tegen mijn reisgezelschap vooral de verwachtingen temperde met te zeggen dat hij kon rammelen werd ik achteraf bijna uitgelachen… wij hebben met een groep van 10 elk minstens 3 ritjes gemaakt van op verschillende plekken en niemand kon dit achteraf bevestigen. Ikzelf heb midden-front-back gedaan en ik heb buiten een lichte ratel(die je nagenoeg bij elke nieuwe baan hebt) niks gemerkt hiervan. Wat ik wel heb gemerkt is de enorme populariteit en positieve reacties. Spontane applausjes bij het binnenrijden van het station, lachende gezichten, “wauw”-gezichten,…
De reacties waren ronduit positief te noemen.
Zelf vond ik de baan een topper en stijgt hij meteen naar plaats één van Europa park. Het is een vrij complete baan die eigenlijk alles heeft wat een baan moet hebben om een topper te zijn, buiten misschien één ding waardoor ik wel begrijp waarom er toch negatieve reacties zijn bij sommige pretparkfans.
De baan heeft pit, maar mist die power/punch die je laat trillen op je benen. Een power die je eigenlijk enkel terugvind bij banen als intimidator305, Katun, Taron,… de gekende toppers. Zelden bij de compactere banen zoals Voltron. Wilt dit zeggen dat het een slechte baan is? Nee! Ik zou zo weer aansluiten en deze boven Wodan, BF of SiSta verkiezen. Hij komt bovenaan mijn lijstje van het park en zit toch wel ergens in mijn top 10 Europese banen. Maar om mee te doen met die absolute toppers mist hij dat beetje extra pit. Lanceer hem 10km/u sneller en we hebben een wereldtopper (bij wijze van spreken)