Gisteren ook snel een kijkje genomen, de gehele dag stond er een rij om binnen te komen, omdat max. 50 mensen in de speeltuin mogen zijn.
Het ziet er allemaal vooral leuk, fris, en avontuurlijk uit. Misschien steekt het wat af bij de overwegend ‘serieuze’ thema’s van het Ruigrijk, maar echt uit de toon vallen ofzo vond ik het niet.
Het Nest lied wat on repeat gedraaid wordt vind ik wel echt irritant, zoals eerder aangegeven staat t ook echt hard, je hoort het goed buiten de speeltuin. Daarnaast is het liedje zelf ook echt iets te kinderlijk naar mijn smaak, leveltje animatie op de camping..
Ook de kurkentrekker uitgeprobeerd, ik had die met Meloen. Erg lekkere (royale) snack die niet overzoet is, ik ben fan en ga hem zeker nog eens halen! Alleen jammer dat ze ervoor hebben gekozen het horecapunt enkel in de speeltuin te zetten, nu moet je eerst in de rij om binnen te komen, dan in de rij bij het horecapunt. Ze lopen er denk ik toch flink wat omzet mee mis. Een slimmere zet was misschien geweest om het punt een uitgiftebalie in de speeltuin en buiten de speeltuin te geven, dan is het meteen ook een stuk zichtbaarder!