Ergens is het cringy, aan de andere kant zit het wel goed in de stijl van de StarWars van de jaren 80, zelfde deuntjes, toontjes, SciFi tools die bestaan uit een rekenmachine met een laagje verf erop. Dus ergens past het wel in het StarWars universum, maar ja, weet ook niet of ik hier 2500 dollar per persoon voor zou willen neerleggen. Maar net zoals @Meint behoor ik ook zeker niet tot de doelgroep als iemand die StarWars "wel leuk" vind.
Ik weet nog steeds niet wat je moet verwachten in deze immersive experience buiten dat het een immersive experience is. De concepten die getoond zijn, zijn best heel tijdloos. Het filmpje laat een tijdreis terug naar de 80's zien, en het schip dat wordt genoemd kan daarmee kloppen gezien het werd omschreven als een "A starcruiser build in the romantic age of space exploration, redoing it's inagural voyage". Dus proberen ze met dit filmpje de tijdsgeest ook weer te geven en de stijl, of is het gewoon iets dat eigenlijk met zo min mogelijk imagineering in elkaar is geflanst en een filmpje dat van de PR afdeling moest worden gemaakt!
Ik blijf dit hotel / deze experience een lastige vinden om over te oordelen. Het wordt afwachten tot het open is en de eerste volledige reviews binnen rollen.