Vriend_van_de_club het ziet er stiekem echt wel heel cool uit. Ga ik er voor betalen? Ligt eraan, ik wacht eerst nog even de reacties af.

6 dagen later

Disney heeft nog enkele andere karakters bekend gemaakt via hun blog!

Vind de kostuums echt mooi, goeie kleurencombinatie!

• Fixma heeft hierop gereageerd.
  • Fixma vindt dit leuk.

Fixma Gaan ze ook castmembers blauw verven 🤣

Ik zie ze ervoor aan, alles voor de storytelling 🙂

• Fixma heeft hierop gereageerd.
    • MrRC vindt dit leuk.

ppc-anoniem-2 Ik zie ze ervoor aan, alles voor de storytelling

Voor dat bedrag mag het ook wel...

Ik dacht even van nee niet weer een clippie met concept arts, maar dan krijg je toch wel even een paar leuke sneak peeks in het hotel, het blijft een hoop geld maar WOW ik word hier wel vrolijk van!

Wat een cringey filmpje. En ja leuk een live optreden in de hotelbar, maar er wordt nu gedaan alsof dat echt vét bijzonder is. En dat is het niet.

Ik zal er nooit heen gaan want dat is echt ruim boven mijn budget, ik probeer het hotel/experience echt te bekijken zoals ze het bedoelen, maar ik krijg van dit filmpje ook nog echt niet de behoefte om Starcruiser Hotel te boeken...

Niek misschien is het wel vet bijzonder, zoveel weten we nog niet van die experience aldaar en wat dat karakter nog meer gaat uitspoken in die twee dagen behalve een liedje zingen.
        Ik hou graag een slag om de arm in dit geval, het gaat mij geen tweede keer gebeuren dat ik in de val van Disney trap, destijds met die Avatar animatronic dacht ik eerst ook dat het ijskoud CGI was in die teaser, bleek het dus later niet zo te zijn 😁

8 dagen later

Niek Je bent niet de enige met die reactie. Deze promo video is online niet heel erg goed ontvangen. Daar is Disney zich ook van bewust en daardoor hebben ze de video nu weer offline gehaald van alle social media kanalen. Dat is geen goed teken …

Het hotel was de eerste vier maanden volledig volgeboekt. Die gasten moesten een 20% aanbetaling doen en de rest van het bedrag uiterlijk 90 dagen voor aankomst betaald hebben. De eerste gasten moeten dus nu het volledige bedrag gaan betalen. Klaarblijkelijk hebben niet alle gasten er meer zin in en zie je steeds meer beschikbaar verschijnen op de reserveringspagina van het hotel. Wat het effect van een dergelijke video wel niet kan zijn. Ik ben wel benieuwd in hoeverre dit een succes gaat worden.

een maand later

Ik zat net door een twitter feed te lezen en kwam nog een aantal concepten en foto's tegen van het hotel die ik nog niet eerder had gezien. Bij deze deel ik ze nog even in het topic mocht iemand anders ze gemist hebben.

De mock-up for the hotel gangen.

Frank Klaarblijkelijk hebben niet alle gasten er meer zin in en zie je steeds meer beschikbaar verschijnen op de reserveringspagina van het hotel. Wat het effect van een dergelijke video wel niet kan zijn.

erg groot zo te zien..

Reservations for Star Wars: Galactic Starcruiser used to be booked solid for the foreseeable future but reservations are now booked at less than half capacity for the upcoming months of both April and May. While many Guests are still excited for what’s to come when the Resort officially opens this March, many are wondering if the Resort has already failed. July and August are both wide open in terms of reservations, with August being completely empty.

https://insidethemagic.net/2022/01/starcruiser-reservations-down-half-capacity-ld1/

Waren er ook geen teleurstelling wat betreft het niet kunnen gebruiken van de Light Sable ofzo iets, ook zouden de cast members afschrikken??

Zou Covid niet ook een grote boosdoener zijn, de cijfers in de US stijgen gigantisch hard en dat mensen preventief cancellen?

BlogMickey houdt de beschikbaarheid bij van het nieuwe hotel. Aangezien de deadline voor betalen voor de experience dichterbij komt gaan steeds meer mensen annuleren. Ik zou mij als Disney nu toch wel redelijk zorgen gaan maken.

14 December

6 Januari

Ze openen natuurlijk nog wel een hotel in volle coronatijd waarbij de besmettingen weer fors aan het stijgen zijn. De vaccinatiegraad, wil tot laten testen en zo toegang krijgen tot het resort ligt in Amerika ook niet zo hoog. Er zullen ongetwijfeld annulaties zijn vanwege mindere interesse maar ook een groot deel vanwege alle beperkingen.

Dat hoop ik alleszins voor Disney 😊

Ik vraag mij echt af of het iets te maken heeft met het verliezen van de interesse. Kan ik mij eigenlijk niet voorstellen.

De mensen die op de eerste dag tickets reserveren zijn de echte die-hard Disney fans. En die zien alles door een (overdreven Amerikaanse) roze Disney-bril. Die laten zich niet afschrikken door één filmpje.

Denk dat het corona-verhaal er meer mee te maken heeft.

Het is onzin om dit op corona te gooien, de parken zijn normale capaciteiten en de zijn gewoon weer net zo druk als voor 2020. Dit is duidelijk een blunder vanuit de Disney Marketing.