Bedankt voor jullie fijne reacties, iedereen 🙂
Joell Zie het altijd liggen vanuit de uitkijktoren bij Gardaland. Helaas nog nooit bezocht. Maar nog niet op de lijst staan gezien de laag aantal credits en de afstand.
Het woord 'altijd' impliceert dat je vrij regelmatig in Gardaland komt, dus ik zou je volgende keer zeker aanraden om eens bij Movieland binnen te springen. Ik geef toe dat ik Movieland tijdens een volgende trip wellicht opnieuw ga overslaan, maar het is sowieso een verrassend park om eens te bezoeken.
ArcovandenBroek Ik hoop het park nog vele malen te bezoeken, maar dan moeten de bezoekersaantallen wel omhoog. Want zulke dagen als vorige week kosten alleen maar geld.
Echt drukke dagen lijken in Movieland schaars. Wellicht draait het waterpark goed genoeg om CanevaWorld in de positieve winstcijfers te houden, maar ik hoop van ganser harte met je mee dat ook Movieland binnenkort aan populariteit wint. Da's niet goed voor de wachttijden, maar je gunt een dergelijk park het wel 🙂
The_Real_Infernape Ik zit al langer eraan te denken om zelf ook een keer een pretparkrondreis Italië te doen, waarschijnlijk ook dezelfde parken als die jullie hebben bezocht. (Eigenlijk zou ik ook Etnaland willen doen maar dat ligt wel erg ver van de route 🙁 )
Gezien mijn beperkte budget wilde ik nog vragen of jullie toevallig wat geldbesparende tips hebben 😃.
Etnaland boeit me inderdaad ook, al is dat lastig te combineren met alle parken die wij bezochten. Budgetgewijs is Italië trouwens een heerlijk land. Het eten is lekker en goedkoop, de parken zijn niet overdreven duur en ook qua hotels vind ik de prijs/kwaliteitsverhouding uitstekend. Wij verbleven bijvoorbeeld enkele keren in een Novotel en dat kostte hooguit 70-80 euro voor een driepersoonskamer inclusief ontbijt. Enkel de regio van Cavallino Matto (de toeristische Toscaanse kust) bleek 's zomers peperduur.