Leuk TR van een parkje wat ik totaal anders heb mogen ervaren dan jij hebt ervaren. Cobra en die spinning mouse waren echt een ramp vol knikjes.

Cerveza Met het helse apparaat bedoel ik natuurlijk de 50 meter hoge constructie Sky Tower misschien wel een van de bizarste dingen die je kunt doen in een pretpark, ik heb het in ieder geval nog nooit gezien.
Ik sta er een tijdje naar te kijken maar het kabaal en de klap die het maakt als je in het net beland kun je angstaanjagend noemen. Mijn hoofd tolt van allerlei dingen die er fout kunnen gaan, verkeerd landen, dat ik door mijn rug ga enzovoort, en dan daarbij ik zal noooiiiit extra betalen voor een attractie. (lees: ik ben gewoon een broekpoepert en durf niet)

Dit is 1 van de heftigste dingen die ik in mijn leven heb gedaan naast Bungeejumpen. De adrenealine is gigantisch op dat apparaat. Gelukkig heb je een pak aan met stevige kussens op je rug, waardoor je weinig merkt van de landing in het net. Zonde dat je deze hebt overgeslagen, want dit was echt de highlight van het park!

Nog nooit hier geweest, maar het lijkt mij wel een leuk parkje om eens te bezoeken als je toch in de buurt bent voor Djurs.

Waar valt die Sky Tower mee te vergelijken qua heftigheid?
Het heftigste dat ik zelf ooit gedaan heb is met 300km/h over de Daytona Motorspeedway razen en de Skycoaster in Kissimmee.

Het blijft jammer dat je de Sky Tower niet hebt gedaan. Deze is echt niet eng maar het geeft wel een enorme kick!

Tivoli Friheden is verder maar een matig park in vergelijking met de andere Scandinavische stadsparken, ik verwacht niet dat ik er snel nog eens zal komen. Tenzij er een B&M wordt gebouwd natuurlijk. 😉

The_Bullgod
      ArcovandenBroek

Ik vond Skytower, in combinatie met hoe de medewerkers hem bedienden, een erg unieke, en intense ervaring. Aftellen vanaf drie en bij twee loslaten geeft altijd een kick.

En dat liftje naar boven... Dick Maas zou er inspiratie voor een speelfilm van krijgen..

Thanks heren!!

ArcovandenBroek Het blijft jammer dat je de Sky Tower niet hebt gedaan

Er ontbrak natuurlijk nog iets essentieels waardoor ik Sky Tower niet gedaan heb...... en dat was natuurlijk dat er geen bepaalde groepsdruk was 😉 Wie weet bij een volgend bezoek met een andere groepssamenstelling

The_Bullgod og nooit hier geweest, maar het lijkt mij wel een leuk parkje om eens te bezoeken als je toch in de buurt bent voor Djurs.

Het is inderdaad wel een parkje om mee te pakken als je toch in de buurt bent.

Erg leuk park ben er een tijdje geleden ook geweest.

Mocht ik ooit een trip Denemarken doe staat deze zeker op de lijst.

Leuk report Mies,
      Ik was er zelf met een vrienden groep een week later. Het was ons eerste park van de trip (met nog FÃ¥rup, Djurs en Legoland op de planning) en hebben het hier beter naar ons zin gehad dan gepland. Er hangt een leuk sfeertje.

Zelf deed ik de Sky Tower wel. Binnenkort komt er nog een filmpje van die wat beter laat zien wat die toren nou eigenlijk doet. 😉

Erik Zelf deed ik de Sky Tower wel. Binnenkort komt er nog een filmpje van die wat beter laat zien wat die toren nou eigenlijk doet. 😉

Ja, dat vraag ik me nu af! Vertel!

Leuk TR weer Mies, jullie hebben volgens mij een heerlijke dag gehad.

Cerveza Leuk om je bevindingen hier te lezen. Wij hebben voor volgende zomer ook een trip naar Denemarken gepland en Tivoli, Bakken, Sommerland Sjaelland en BonBonLand staan ook op ons programma, alsook Legoland.

4 dagen later

Cerveza Geen idee of je een beetje over de kop kan.

Valt best tegen is mijn ervaring 😅

Leuk verslag! Jullie hadden een stuk beter weer dan wij in ieder geval, zo ziet het park er een stuk gezelliger uit! (Ik moet echt eens verder met mijn eigen verslagen).