Leuk TR van een parkje wat ik totaal anders heb mogen ervaren dan jij hebt ervaren. Cobra en die spinning mouse waren echt een ramp vol knikjes.
Cerveza Met het helse apparaat bedoel ik natuurlijk de 50 meter hoge constructie Sky Tower misschien wel een van de bizarste dingen die je kunt doen in een pretpark, ik heb het in ieder geval nog nooit gezien.
Ik sta er een tijdje naar te kijken maar het kabaal en de klap die het maakt als je in het net beland kun je angstaanjagend noemen. Mijn hoofd tolt van allerlei dingen die er fout kunnen gaan, verkeerd landen, dat ik door mijn rug ga enzovoort, en dan daarbij ik zal noooiiiit extra betalen voor een attractie. (lees: ik ben gewoon een broekpoepert en durf niet)
Dit is 1 van de heftigste dingen die ik in mijn leven heb gedaan naast Bungeejumpen. De adrenealine is gigantisch op dat apparaat. Gelukkig heb je een pak aan met stevige kussens op je rug, waardoor je weinig merkt van de landing in het net. Zonde dat je deze hebt overgeslagen, want dit was echt de highlight van het park!