Ik ben echt benieuwd wat we hiervan terug gaan zien in Parijs!
Disney bouwt Star Wars Galaxy's Edge in Hollywood Studios en Disneyland
Ik heb eigenlijk stiekem helemaal niets met Star Wars, maar damned wat word dit een vet gebied! oppervlakte, afwerking, de nieuwe rides! ben alleen ook erg benieuwd hoe Disney de Disney de crowds weet te managen, want dat dit een partij volk gaat trekken is wel zeker.
Ja hoe zat dat ook al weer? Er werd toch alleen publiek binnengelaten dat ook daadwerkelijk een reservering had voor Galaxy's Edge?
- Bijgewerkt
Disney has started to send out emails to guests staying at a Disneyland Resort hotels, detailing their Star Wars: Galaxy’s Edge reservation period. Amongst other things, Disney is listing a four hour time period for guests to explore Star Wars: Galaxy’s Edge.. Guests will be required to leave Star Wars: Galaxy’s Edge at the end of their time window. As a reminder, guests will receive a single entry into the land for one day during their vacation, not all days of their vacation. A reservation is guaranteed for guests staying at one of the three Disneyland Resort hotels.
——
Dit is alleen maar voor Anaheim, van Orlando kan ik nog niets vonden. Voornamelijk omdat die pas over zes maanden open gaat.
Inside the Magic verteld ook dat gasten maar een 4 uur durend bezoek mogen brengen aan Galaxy Edge... We gaan zien hoe dit gaat lopen
https://insidethemagic.net/2019/04/4-hours-in-star-wars-galaxys-edge/
- Bijgewerkt
4 uur is toch wel genoeg voor één themagebied? 't is niet echt per se een doorgaande verbinding in het park toch?
edit: ho, even gecheckt. Maar je kunt dus vanuit Toy Story Land door naar Galaxy's Edge, en vanuit de Grand Avenue. Maar als je dus al in G.E. geweest bent, en je bent op de Grand Avenue en je wilt naar Toy Story Land, moet je er dus helemaal omheen. Via de voorkant van Pixar Place zeg maar...
Niek
Als doorgaande route kan je sowieso voorlopig vergeten, er gaan wat verhalen rond dat de ene kant een ingang is en de andere kant een uitgang.
Daarnaast is 4 uur vermoedelijk vrij krap gezien de verwachtte wachttijden in het gebied, maargoed, Disney moet "iets" en dit is een oplossing met veel overhead, maar wel eentje die redelijk gelijke kansen voor iedereen geeft.
Mwoah, de geknepen toegang tot het parkgedeelte voorziet dan toch al in beperking van de bizarre wachttijden? Want zonder kaartje geen toegang tot het gebied, en je wilt in die 4 uur wel beide attracties doen én genieten van horeca en shops. Daar heeft Disney ongetwijfeld aan gerekend, anders zijn ze niet slim bezig geweest.
Ook in Orlando?
Absurd toch wat ze in die parken voor een themagebied hebben neergezet En nee, ik heb ook helemaal niks met Star Wars maar dat doet niks af aan het feit dat dit een meesterwerk wordt in een themepark.
Overigens is tijdens de opening van het gebied in Anaheim én in Orlando maar één van de 2 E-ticket rides open, dus ik snap dat tijdslot van 4 uur dan wel als je maar 1 attractie kunt doen en het gebied kan verkennen. Dat wordt een guestflow operatie waar je u tegen gaat zeggen, ik ben stiekem blij dat ik nog voor die tijd in Orlando ben want die mensenmassa's kan ik missen
Het AD heeft het ook opgepakt:
Disney opent eind augustus Star Wars gebied
Voorzien van foto's van Bioreconstruct op twitter.
Ik vind 't wel interessant en slim dat de film van de Millennium Falcon ride digitaal gerendered wordt op basis van de acties van de bezoekers. Dat betekent namelijk ook dat je theoretisch over een paar jaar gewoon de film kunt vernieuwen qua beeldkwaliteit of er gewoon subtiele (of grote) veranderingen in kan zetten. Dat maakt 't wel wat meer toekomstproof dan veel andere simulators.
- Bijgewerkt
Super beelden van het gebied! Het ziet er echt zo goed uit, zo jammer dat ik het niet kan zien tot minimaal volgend jaar
Geschift:
Bizar. Ik kijk nu al uit naar de foto's als het gebied open is
Wie trouwens alvast in de mood wil komen, Star Wars Galaxy’s Edge Symphonic Suit staat op iTunes en spotify