Scoobyboogie Dan vraag ik me af wat de echte waarheid is als ik twee tegenstrijdige meningen zie π
Alles voor de kijkcijfers / views / likes / clicks / shares / . . . . . . . . . . . . .
Ik heb FLY nog niet gedaan dus ik kan alleen oordelen op andermans meningen en TR's en op foto-reports, maar het moet wel een hele goede baan zijn om Taron van zijn troon te stoten. Als ik video's van FLY zie dan mis ik een stukje pacing, door alle regels heb ik nog geen goede onride gezien maar ik twijfel inderdaad of de baan op een fijne manier verloopt qua snelheid, hij zal best soepel zijn, de stoeltjes comfortabel, maar als de pacing gek is dan snap ik dat je daar knap misselijk van kan worden!
Ik denk inderdaad dat dit gebied mooier om te zien is en te ervaren vanaf de zijlijn dan zelf de baan te doen, maar nogmaals, dit is gebaseerd op beelden die ik heb gezien, geen eigen ervaring.
Poke Bowls zijn bijna altijd een aanrader! π π
Vraagje, hoe druk was het in het hotel. De bar ziet er leeg uit maar dat kan ook handig fotograferen zijn . . . Zelfs met een prachtige ervaring houdt het prijskaartje mij enorm tegen. Bovendien vind ik de aankleding geweldig en mooi, en is het een tof concept, maar denk ik dat ik met mijn ruim 2 meter overal mijn hoofd stoot. Is dat ook zo, of zijn de cabines wel iets ruimer dan dat het lijkt?