Jeff82
Idem hier, het voelt alsof ik me op glad ijs begeef... 😅
Met een gewone refurb trek je geen nieuwe bezoekers. Bij de heropbouw van Enzian & Tiroler log flume kiezen ze uiteindelijk ook voor een andere opzet en het toevoegen van een avonturenparcours in een compleet andere setting.
Dan is er ook nog de investering in Voltron en Kroatië waarvan fase 2 ook nog gebouwd zal worden de komende jaren. Dan vraag ik me af in hoeverre het bezoekers en inkomsten zal opbrengen als men Euro Mir een "gewone refurb" geeft. Ook benieuwd hoelang ze hier dan ook nog mee zullen wachten.
Ik zie de baan op zich als een familieattractie. Alleen het thema en de muziek zijn naar mijn gevoel voornamelijk op een ouder doelpubliek gericht.
Het themagebied bestaat wederom uit een mainstreet opzet. Niet origineel. Een nieuw themagebied met andere opzet is meer dan welkom.
En welk signaal geef je als je een (thema)land een refurb geeft dat in de realiteit zijn buurland tot een puinhoop bombardeert? Ik kan me inbeelden dat de uitgelekte concept-arts afgelopen week dateerde van voor de start van de oorlog. Als ze dit toch heropbouwen kom ik er niet op af en ik denk veel andere mensen ook niet. Zonder verder in een politieke discussie te gaan, is dat toch marketinggewijs een slechte zet. Ik haal het louter aan als redenering waarom ik me niet kan inbeelden dat ze dit zo gaan laten.
Laat ze er maar een ander themagebied in de plaats zetten waarbij de skyline mooi aansluit op Kroatië. Een foto van Voltron met die woontorens op de achtergrond is toch wel echt heel lelijk. 😆