Thanks voor jullie positieve reacties!
ArcovandenBroek Bij ons was de capaciteit vaak niet best, iets wat ik vaker heb meegemaakt in het park. Met grote drukte kan men helaas niet zo goed overweg.
Hier heb ik vorige week eigenlijk helemaal geen last van gehad. De waterattracties hadden lange rijen, maar dat lag voornamelijk aan de warmte en de grote opkomst. Bij de achtbanen was de capaciteit erg hoog en wachttijden van langer dan 45 minuten zag ik niet. Bij zulke drukte vind ik dat een mooie prestatie 🙂
msnguy Ik vond hem al die keren (te) soepel voor een Woody en hij reed echt héérlijk door. Enkel het stukje na de tunnel is een beetje schokkerig, maar niet zo extreems als dat jij hebt ervaren.
Elk tripverslag is natuurlijk een subjectieve momentopname, ik beweer niet dat ik de 'onbetwistbare waarheid' verkondig. En inderdaad... in mijn report uit 2014 had ik het over een softe, soepele ervaring. Maar de Mammut die ik vorige week deed, daar viel helaas nauwelijks van te genieten.
msnguy gratis wijnglas (sinds vorig jaar niet meer blijkbaar?)
Vorige week was het wijnglas gewoon gratis af te halen. De wijnkelder is (wellicht wegens corona) momenteel echter gesloten.