ArcovandenBroek Adventureland met Sanne bezocht, vond het een alleraardigst park. Deed me ook een beetje denken aan Rollercoaster Tycoon, inclusief geluidjes op de mainstreet.
Simon Ook zeker een leuk park, mij daar erg goed vermaakt.
Ik ben toch wat minder enthousiast dan jullie. Misschien hielpen de Covid-regels niet, maar ik vond eigenlijk alleen Monster een achtbaan met serieuze herhalingswaarde en het park was best rommelig. Niet alles even goed in de verf en toch een hoop dingen, zoals die nieuwe Maurer-baan, die ik halfslachtig vond. Blij dat ik er keertje gestopt ben en 't af kon vinken, maar een herhaalbezoek zit er op korte termijn niet in.
Dream_wizard Dank je voor je uitgebreide TR met Covid regels en hoe jij alles ervaart, je schrijfstijl is erg beeldend en detail vol.
Dankje! 🙂
Bizar he? Natuurlijk tragisch dat er uiteindelijk nog veel doden vallen, maar als je de details leest zou je denken dat niemand het zou overleven en uiteindelijk halen zeker 60 procent van de inzittenden het.
Meint 100+ woodies is een mooie mijlpaal trouwens. Al zijn er in de VS wat meer woodies, ze zijn toch veel schaarser dan stalen achtbanen.
Ja, het wordt een stuk lastiger om ook 200 te halen! 😃 Ik kan me misschien nog 20 (grote) woodies in Noord-Amerika voor de geest halen die ik nog niet heb gedaan, maar dat is 't dan ook wel. Deze reis hielp me met 't afvinken van een heleboel grote parken die ik nog niet had en er volgen nog paar tripreports, want de woodie-teller staat nu wel op 110.