In 2018 precies dezelfde combo gemaakt. Wij hebben toen nog wel extra de State Fair in Des Moines meegepakt voor een uurtje (alleen de achtbanen gedaan), maar Adventureland was toen geopend tot 22u gelukkig. Kreeg zelfs met mijn ANWB pasje nog de AAA korting. ๐คฃ
Arnolds Park is super charmant en heel goed onderhouden. Wij raakte toen in gesprek met de onderhoudsmonteur bij de Legend, hij was mensen van ver tegen gekomen in het park voor de achtbanen. Maar coasterfans uit Nederland was het verste wat hij ooit gehoord had toen. ๐ Hij heeft voor ons het ritje op de kiddy coaster geregeld. Ik kan het heel erg waarderen dat ze zo'n klassieke Wild Mouse achtbaan hebben gered en toegevoegd aan het park.
Adventureland is een wannabe Disneyland, Met een S&S toren ipv kasteel aan het einde van de mainstreet. Ook zeker een leuk park, mij daar erg goed vermaakt. En ze zijn de laatste jaren flink aan het investeren in nieuwe attractie's. Dat Dragon weg gaat is toch jammer, Hopkins Loopers zijn bijzonder. Hij was niet soepel, maar ook niet overdreven pijnlijk. Vooral de helixen na de loopings waren heel erg krachtig. Je mening over Outlaw deel ik, die viel zwaar tegen. Monster is dan weer 1 van de beste Gerstlauers die ik gedaan heb, en zeker in de avond een prachtige baan.
Ze zijn flink aan het bouwen kwa parken in die regio. Adventureland heeft recentelijk dan die Maurer spinning geopend. En volgend jaar Dragon Slayer, de S&S 4D Free Spin. Geruchten gaan trouwens al dat het station van Dragon en de grond er omheen wordt hergebruikt voor nรณg een nieuwe achtbaan. Gezien Dragon Slayer maar een heel klein stukje grond van Dragon gaat gebruiken. Dan is er in die regio nog het nieuwe Lost Island Theme Park in Waterloo waar Kanonen komt en een SLC uit Zuid-Afrika. En in de buurt van Souix City gaat een RMC Single rail gebouwd worden in een waterpark. Oftewel, in die regio van de USA wil ik zeker nog een keer terug komen als alles klaar is. ๐