Cerveza Dat is een goede vraag, in de spelregels van Toverland staat alleen dit en niks over abonnementen 🤔

De actie is geldig op online én bij de kassa gekochte tickets.

Marvin inmiddels ook opgepakt door looopings, daarin wordt vermeld dat het ook geldig is voor kinderen met een abonnement.

11 dagen later
    7 dagen later

Via Social Deal zijn de kaartjes voor Phantasialand in de aanbieding voor €34,50 p.p., geldig van 4 april t/m 1 november.
    https://www.socialdeal.nl/deals/parkstad/phantasialand/entreeticket-voor-phantasialand-geniet-met-de-hele-familie-van-meer-dan-40-spectaculaire-attracties-en-adembenemende-shows-jan-2020-parkstad/

Mocht je in april willen gaan, kijk dan even op phantasialand.de zelf, daar zijn enkele dagen voor €28, €30 of €34 p.p.

Of er dit jaar ook een "1x zahlen, 2x spass" actie komt is niet duidelijk. In de afgelopen jaren hield dit in dat als je je eerste bezoek in april of mei deed dat je in het park een voucher kreeg voor een gratis 2de bezoek (geldig t/m einde seizoen)

saxo Nu wordt het wel interessant, vond het voor even bezoeken wel erg prijzig.

Voor wie een bezoekje wilt brengen aan Thorpe Park. Korting tot 40% op overnachting in het Shark hotel plus bezoek aan Thorpe Park.

Enjoy a thrilling day of rides, attractions and live events, including the UK's fastest rollercoaster Stealth! Then stay overnight in the jawesome Thorpe Shark Cabins – or one of our partner hotels located nearby — before returning for a FREE 2nd day of adrenaline packed adventure at the park.

Packages start from just £44 per person on selected 2020 dates in the Thorpe Shark Cabins.

Your 2020 short break package includes the following:

An overnight stay in great accommodation
    2nd Day FREE Theme Park entry
    A delicious breakfast

Thorpe Shark Cabins guests also get:
    Unlimited Fastrack on your 2nd Day (10am-11am)
    FREE car parking
    FREE WiFi
    EXCLUSIVE breakfast at Fins Bar and Grill

een maand later

Leuke aanbieding, die had je een tijdje geleden ook bij Albert Heijn.

3 maanden later

Ik ben zelf fan vanhttps://www.socialdeal.nl/ hier staan altijd veel kortingen op!
    Ook kun je vaak een leuke korting krijgen via het sparen bij de Jumbo. Wij doen de boodschappen dan even online, aangezien er geen Jumbo in ons dorp zit. OP deze manier kunnen we toch meesparen. https://dagjeuitactie.nl/
    Voor dierentuin kortingen kijk ik vaak op https://www.kortingkaartjesdierentuin.nl/
    Wat ook een goede optie is, is de postcodeloterij agenda. Alleen ik snap dat niet iedereen hier lid van is. Maar ben je dit wel, bewaar dan de agenda. Laatst nog met een korting naar Kasteel de Haar geweest. Bonnetje uit de agenda mee genomen naar de kassa, en het ging super makkelijk! Ik vind een dagje uit tegenwoordig best prijzig, en ik denk dat het alleen maar duurder zal worden door het coronavirus. :-(

Tim Ik zag dat ze deze korting vakker hebben! Zeker de moeite waard. Ben je zelf ook fan van Wildlands?

14 dagen later

Als er mensen in juli naar Walibi Holland willen. Vanavond tussen 19:00 en 20:00 uur is er een korting op de reguliere ticketprijzen vanwege de verjaardag van Untamed.

Je krijgt €13,50 korting op een regulier ticket. Een dagkaart kost je dan slechts €23,50 🙂

Weet iemand of Tripsdrill ooit aan korting doet? Kon zo op dit moment niets vinden. Maar als ze net zoals Europa Park helemaal geen korting geven, dan kan ik stoppen met zoeken. 😉

Je kan er wel 1x per jaar gratis in met je Eftelingabo (al geldt dat deze zomer dus niet) + de parking is gratis
      In dat geval voel ik me wel steeds verplicht wat extra te eten of te drinken XD

Cerveza
        Ik heb wel eens vaker gehoord over de ECC pas, maar weet er weinig van. Kost het een bepaald bedrag per maand of per jaar? En wat voor soort organisatie is het precies?

DeSegerS
        Normaal zou ik inderdaad gratis kunnen gaan😁 Maar vindt het wel waard om als betalende gast te gaan deze zomer. Toch blijf je een Nederlander, als er korting is, dan is dat mooi meegenomen😅

CarlosAmigos Een club voor en door achtbaan fans, we hebben net een hele mooie nieuwe website gelanceerd mede dankzij @Dennis www.coasterclub.org dus neem daar gerust een kijkje.

Of de korting voor Tripsdrill nog geld met een ECC pas durf ik niet te zeggen, veel parken hebben hun samenwerking voor korting even op pauze gezet dit seizoen.

Alle aanbiedingen vereisen een geldige lidmaatschapskaart, maar ik heb nooit een 2020 pas mogen ontvangen waardoor niet de meeste maar alle aanbiedingen even op pauze staan.