Fixma tuindwerg Van 16.00 tot 18.00 uur: kaartjes voor Walibi voor 14 euro via walibi.nl. Gaat dit keer wel goed? Is nu 16:05 en nog steeds niets
Dream_wizard Walibi heeft de link direct gecommuniceerd https://compagniedesalpes1.qualifioapp.com/quiz/1215450_2766/1-April-Actieformulier.html
Lin Ik heb het al met 2 mailadressen ingevuld maar ik krijg überhaupt geen code in de mail haha. Werkt weer lekker
tuindwerg Jabo Wow... Walibi benadrukte nog wel dat de tickets twee uur lang te koop zouden zijn en dat mensen niet zouden hoeven haasten:
StefanV tuindwerg Ja echt bizar dit hoe het weer gaat, kansloos! Ik kom om 17:05 thuis, ga kijken op de site... niks te vinden. Ik op insta via die link, GEEN TICKETS MEER? Hoezo 2 uur de tijd, erg vaag dit weer.
tuindwerg De reacties op Facebook en andere social media zijn niet mals nu en ik begrijp de teleurstelling. Die mag Walibi zich echt aanrekenen, ze hebben expliciet iets anders gecommuniceerd dan op=op. Heel onprofessioneel.
OlympiaLooping Ik had eigenlijk niet anders verwacht met een grabbelprijs van 14 euro per ticket. Waarom doe je dit als park ? Het degradeert de waarde van je tickets en op deze manier haal je je ook nog een hoop gedoe op de hals.
Eftelflags Knullig. Knullig. Knullig. Echt onbegrijpelijk dat je in de herkansing nog steeds zo'n blunder maakt.
StefanV Eftelflags Vooral omdat er vooraf niet gecommuniceerd is over een limiet in het aantal tickets. Je had de tijd van 16 tot 18u, dat was alles wat er was aan info...