Eftelflags Knullig. Knullig. Knullig. Echt onbegrijpelijk dat je in de herkansing nog steeds zo'n blunder maakt.
StefanV Eftelflags Vooral omdat er vooraf niet gecommuniceerd is over een limiet in het aantal tickets. Je had de tijd van 16 tot 18u, dat was alles wat er was aan info...
mitchellkunst Mochten er mensen zijn die na dit rampenplan alsnog naar Walibi willen, je kan voor 24,50 bij de Hema online kaartjes kopen. Het is misschien geen €14,- maar het is beter dan €36,50.
Marvin mitchellkunst Mochten er mensen zijn die na dit rampenplan alsnog naar Walibi willen, je kan voor 24,50 bij de Hema online kaartjes kopen. Of inschrijven voor de Walibi Holland meet-up op zaterdag 6 mei. Onze inschrijving werkt gegarandeerd! 😉 Wat een potje hebben ze hier van gemaakt zeg 🙈
dieter89 Hey, Momenteel - 30 % op alle plopsa parken. Bellewaerde 1 + 1 gratis Walibi 1 +1 gratis Bobbejaanland 45 % korting Boudewijn Seapark - 10 EUR korting Alle kortingscodes en info haal ik van pretparkactie
sanderd Voor diegene die niet een code heeft weten te bemachtigen, stuur mij even een DM. Ik denk dat ik een code over hou (bij het bestellen niet ervan uitgegaan dat er een limiet was door de communicatie van walibi).
Japser Walibi heeft er weer een puinzooi van gemaakt. Ik had pauze rond half 6 en toen was er niks meer beschikbaar terwijl Walibi zelf op verschillende posts reageerde met dat je geen haast hoefde te maken en gewoon kon inschrijven tot 6 uur. Niet netjes dit en erg misleidend.
vhal81 Ik heb 2 keer een aanvraag gedaan met een Gmail alias emailadres (had 4 tickets nodig) maar tot op heden heb ik 1 code gekregen. De andere laat nog even op zich wachten denk ik, zou dit geautomatiseerd zijn of toch handwerk?
Jabo vhal81 heb gevraagd via insta aan Walibi 2 uur geleden. Ze waren er op dat moment mee bezig om ze te versturen. Maar ook hier nog niks ontvangen. Denk dus dat het handwerk is.
tuindwerg Ik heb wel een mail gekregen en daarmee kaarten kunnen bestellen. Voor zover ik het kon zien, waren alle dagen nog beschikbaar.
Amber Zo heb mijn 14 euro Walibi Holland ticket verzilverd. (Kan tot uiterlijk vandaag) Nu maar hopen dat het die dag ook mooi weer is.